<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Benefit Hoola bronzer + geld besparen tip!

8 juni 2016

Benefit Hoola bronzer + geld besparen tip!


Ik heb maanden lang de prachtige Hoola bronzer op het oog. De kleur lijkt mij gewoon prachtig en ik was wel toe aan een nieuwe bronzer. Eigenlijk gebruik ik alleen maar mijn Too Faced bronzer dus een nieuwe bronzer aan mijn stash toevoegen was echt een must. Ik twijfelde heel erg tussen de kleine en grote variant maar mijn keus was snel gemaakt toen ik alles ging uitrekenen.

 De verpakking vind ik er erg leuk uitzien. Wijnrood met een vleugje paars, zo kan ik de kleur van de verpakking het beste omschrijven. De naam van het product staat er op samen met nog twee bamboe stokjes en een witte bloem. Er omheen hebben zij ook nog en bamboe printje erin verwerkt.

Surprise! Deze bronzer bevat ook nog is een mini borsteltje. De haartjes voelen super zacht aan en is heel fijn in gebruik. Je kan hem ook makkelijk vast houden wat je niet zou denken met zo een klein borsteltje. Het borsteltje komt mooi verpakt in plastic zodat hij de poeder niet beschadigd. Wat ook ontzettend handig is is de spiegel aan de binnenkant. Hij is misschien wel klein maar beter wat dan niks, toch?!

 De Benefit Hoola bronzer is matte en bevat helemaal geen glitters wat ik erg belangrijk vind bij een bronzer. Een beetje shimmer mag wel maar het liefst gebruik ik gewoon matte bronzers. Hoewel hij matte is is hij super goed gepigmenteerd. Deze bronzer heeft meer een taupe kleurige ondertoon en neigt gelukkig helemaal niet naar het oranje toe. Ik wil er niet uit zien als een oompaloompa!

En dat het belangrijkste gedeelte : swatches. Nja, eigenlijk maar één swatch. Ik bedenk me nu pas dat ik helemaal geen foto's hebt gemaakt met de bronzer op mijn gezicht maar ik wil deze bronzer al te graag met jullie delen. Ik kan jullie wel vertellen dat deze bronzer beschikbaar is voor verschillende huidskleuren. Dames met een lichte huid kunnen deze bronzer ook makkellijk hebben!

Zoals jullie in deze review hebben kunnen zien ben ik voor twee kleine verpakkingen gegaan. Deze verpakkingen bevatten 4.0 gram oftewel 0.14oz bronzing poeder. De grote verpakking bevat precies twee keer zoveel en kost €35,50 bij Sephora máár een kleine verpakking kost maar liefst €15,00 bij Sephora dus ik kocht er twee omdat ik dan precies dezelfde inhoud heb als de grote maar betaalde ik €5,50 minder. SCORE! Ik raad deze beauty zeker aan en ben er ook erg tevreden over! 

Hebben jullie deze beauty al aan jullie stash toegevoegd?

liefs, Brittany

Labels:

7 reacties:

Op 08 juni, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Dit lijkt me een erg mooie bronzer.. Nu ben ik wel heeeeeeel benieuwd hoe die er op je gezicht uit ziet :-)! Mijn voorkeur gaat ook uit naar een 'matte' bronzer of in ieder geval één waar geen shimmer in zit. Slim om 2 kleintjes te kopen :-)!

 
Op 08 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ziet er wel uit als een hele mooie bronzer!

 
Op 08 juni, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Mooi! Ik wil Hoola ook nog erg graag hebben :)

 
Op 08 juni, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Super handig en dit product wilde ik ook nog heel erg graag!

 
Op 08 juni, 2016 , Blogger Daphne zei...

Wat een pretty bronzer!

 
Op 09 juni, 2016 , Blogger Miek's Mind zei...

Mooie bronzer deze staat ook nog steeds op mijn wishlist!

 
Op 11 juni, 2016 , Anonymous Nicole zei...

Wauw ik vind deze bronzer zo mooi! Want it!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage