<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn to-do-list voordat ik Disney verlaat

7 juni 2016

Mijn to-do-list voordat ik Disney verlaat


Nog maar heel even en ik mag mijn koffers gaan inpakken. Mijn tijd bij Disneyland Parijs begint op te raken en ik bedenk mij nu pas dat ik nog een aantal dingen wil doen voordat ik weg ga. Vandaag deel ik dus mijn to-do-list voordat ik Disney verlaat. Alcoholische baby flesjes, een cast member party en nog veel meer!

Barbie expositie bekijken | Vanaf het moment dat ik wist dat er een Barbie expositie was wil ik er al heel graag heen maar nooit echt de tijd gehad om te gaan. Barbie is echt m'n bae (grapje) dus hoe dan ook ga ik er heen!

Alcoholic baby bottles | Ook weer vanaf het moment dat ik wist dat zoiets bestond wil ik er al graag naartoe. Ergens in Parijs zit er een barretje waar zij alcoholische drankjes in baby flesjes serveren. Hoe hilarisch is dat? De bedoeling is is dat je je drankje gaat tekenen. Elk drankje heeft een Disney naam bijvoorbeeld Pinocchio. Daarna moet jij dus met je aller beste tekenen skills Pinocchio gaan tekenen zodat zij weten wat voor drankje je wilt. Ja, ik vind het leuk!

Park day | Ik wil nog heel graag op één van mijn vrije dagen een park dagje houden met wat vrienden. Ik wil er dan al rond een uur of 10 zijn en pas na Dreams weer weggaan. Echt een hele dag dus waarbij ik nog even in alle attracties kan.

Characters ontmoeten | Tijdens deze Park Day wil ik ook nog met heel veel characters op de foto. Ik ken ze natuurlijk allemaal wel maar ik sta nog lang niet met veel characters op de foto dus dit moet zeker even geburen.

Cast member party | Eind juni is er een cast member party. Dit is één van de redenen waarom ik pas in juli Disney verlaat. In eerste instantie wilde ik in juni al naar huis maar toen ik hoorde dat er een te gekke cast member party zou zijn kon ik geen nee zeggen!

Mijn verjaardag vieren | Aangezien ik sowieso tot eind juni bleef, kon ik hier net zo goed blijven voor mijn verjaardag. Hoe vaak zal ik mijn verjaardag nog in Disneyland Parijs vieren? Uhm, waarschijnlijk nooit dus nu moet ik wel mijn kans grijpen.

Afscheidsfeest | Als laatst wil ik nog een afscheidsfeest hier in Disney houden. Nou ja, ik wil gewoon met al mijn vrienden en vriendinnen nog een avondje stappen en nog even gezellig met z'n alle genieten. Daarna is het tijd om afscheid te nemen en de bubbel te verlaten.

Wat staat er op jouw to-do-list?

Labels:

1 reacties:

Op 07 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuke to do list voordat je weer naar huis gaat! Je hebt een mooie en leuke tijd gehad daar.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage