<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: What's in my bag? | Disney Editie

30 mei 2016

What's in my bag? | Disney Editie


Ik heb al eerder een "what's in my bag" video opgenomen maar nu ik in Disney werk leek het mij leuk om een Disney Editie ervan te maken. Nu bedoel ik natuurlijk niet dat ik een tas vol Disney items heb maar juist de tas die ik elke dag meeneem naar m'n werk! Wil jij weten wat er in mijn tas zit? Klik dan snel op play!

Kan je mijn what's in my bag video niet bekijken?  Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!


Wat zit er standaard in jullie tas?

liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 30 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Leuke video schat! De borstel heb ik ook, super fijn. Kamt zo lekker door je haar! Een oplader neem ik ook altijd mee, voor de zekerheid hihi!

 
Op 30 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel mop! Het is inderdaad echt een fijne borstel!

 
Op 31 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk om de inhoud van jouw tas te zien. Mijn tas is een stuk voller ben ik bang. Mooie tas trouwens ;)

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hahaha. Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage