<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: WEEKLYVLOG #8 | Heads up, cheesecake & after party

2 juni 2016

WEEKLYVLOG #8 | Heads up, cheesecake & after party


Het is weer tijd voor een weeklyvlog. Mijn leven in Frankrijk gaat gewoon nog steeds vrolijk door en ik geniet er nog steeds optimaal van. Ik heb afgelopen week onder andere een chill avond gehad met vrienden waarbij we heads up gingen spelen, ik ging uiteten en at daarna heerlijk een Oreo cheescake en ik ging na het stappen nog naar een after party. Er is nog veel meer gebeurd maar dat kunnen jullie in mijn blog terug zien!

Kan je mijn nieuwste weekvlog niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

liefs, Brittany

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage