<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag - Mijn doelen na Disney

31 mei 2016

Disney Dinsdag - Mijn doelen na Disney


Nog maar heel even en ik woon weer in Nederland. Jullie hebben laatst kunnen lezen dat 12 juli mijn laatste dag is hier in Disney en vanaf 13 of 14 juli woon ik weer permanent in Nederland. Ik heb een aantal doelen voor mezelf opgesteld voor als ik weer terug ben en die deel ik vandaag met jullie!

Werken | Nadat ik ben bijgekomen en een beetje rust heb genomen wil ik weer aan het werk. Gelukkig wacht er al een baan op mij in Nederland waar ik echt ontzettend blij mee ben en waar ik ook heel erg naar uitkijk. Eindelijk weer danslessen geven, iets wat ik met onwijs veel plezier doe.

Vakantie | Mijn vriend en ik wil samen op vakantie. Wij hebben naar heel veel cruises zitten kijken en hebben er eentje gevonden waar wij allebei verliefd op zijn maar tóch blijven wij nog verder zoeken omdat wij echt zeker willen weten dat dit hem wordt.

Nieuwe opleiding | Mijn MBO diploma heb ik in de pocket, nu wil ik eigenlijk nog heel graag een HBO diploma. Just one problem. Ik wil niet meer naar school. Hierdoor ga ik waarschijnlijk een thuisstudie doen. Inmiddels heb ik al iets gevonden wat mij interessant lijkt en hier kunnen jullie morgen meer over lezen!

Familie | Meestal ga ik elke zomer vakantie naar Amerika toe maar dit jaar niet. Aangezien ik pas in de zomer vakantie terug kom blijf ik liever gewoon even in Nederland máár met kerst en oud en nieuw ga ik mijn familie weer opzoeken samen met mijn ouders, zus, schoonbroer en mijn lieve vriend!

Samenwonen | Mijn vriend en ik hebben het al een tijdje over samenwonen. Wij gaan niet meteen samenwonen maar wij zijn inmiddels wel al aan het sparen. Wij gaan waarschijnlijk pas in 2017 samenwonen maar wie weet wat er op ons pad valt, misschien gebeurd het eerder.

Hebben jullie nog doelen voor de aankomende tijd?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 31 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een mooie doelen Britt! Super leuk dat je gaat samenwonen met je vriend. En op vakantie, aaah zo heerlijk!

 
Op 31 mei, 2016 , Anonymous Melissa zei...

Mooie doelen! Veel succes ♥

 
Op 31 mei, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Mooie doelen Britt! En wat leuk dat je danslessen gaat geven, wist geen eens dat je zoiets deed. Geniet van je vakantie met je vriend, je hebt het verdient! <3

 
Op 31 mei, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Wat een mooie doelen heel veel succes meid

 
Op 31 mei, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Wat een gave doelen allemaal! En heel fijn dat er een baantje op je wacht hier (en een lief vriendje natuurlijk)! :)

 
Op 31 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Mooie doelen. En wat super dat er al een baan op je wacht hier in NL!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Justine | My Cup Of Care zei...

Ohhh wat een leuke dingen om naar uit te kijken. <3

 
Op 01 juni, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Wat leuk dat je met je vriend wilt gaan samen wonen maar eerst lekker op vakantie en dan weer aan de studie en werk!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve Kim. Ik kijk er zelf ook heel erg naar uit ja!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve Chels. Ja ik heb een dansopleiding gedaan hihi. Aw super lief, dankje!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ja, vind ik ook heel fijn hihi!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Het is inderdaad echt heel fijn!

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens hihi <3

 
Op 01 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je hebt helemaal gelijk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage