<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Favorieten van Mei

3 juni 2016

Favorieten van Mei


Nou, je zou het bijna niet geloven maar het is toch echt wel juni. Het weer daar in tegen zegt iets anders máár het is volgens onze kalenders juni dus dan moeten wij dat maar geloven, toch? In het artikel van vandaag gaan wij even terug blikken naar de maand mei en laat ik vandaag jullie mijn favorieten producten van de afgelopen maand zien. 

Afgelopen maand heb ik een nieuwe lipstick gekocht, alsof ik er niet al genoeg heb. Dit is de Kiko Gossamer Motion Cream Lipstick in de kleur 112. Ik heb deze lipstick op mijn blog gereviewd en dat artikel kunnen jullie hier terug vinden. Ik heb hem nu op het moment toevallig op. Hij zit er eigenlijk al de hele dag op zonder bij te werken. Love it!

Mijn nieuwe wonder spons is deze prachtige beautyblender van Sephora. Ik kon het natuurlijk niet laten en koos voor de roze variant. Hij is lekker zacht en blend mijn foundation en concealer erg mooi waardoor alles er natuurlijk uitziet. Binnenkort komt er een video online over deze topper. Meer dan dat verklap ik nog even niet!

Afgelopen maand heb ik deze beauty er ook weer ontzettend vaak bij gepakt. Een blush in de vorm van een hartje? Ik heb het natuurlijk over de Too Faced Sweethearts perfect flush blush. Ook hier heb ik een artikel over geschreven die jullie hier terug kunnen vinden. Dit is een prachtige blush met drie verschillende tinten die samen een prachtig geheel vormen. 

Ook weer één van mijn nieuwste aanwinsten is deze geweldige foundation van Too Faced. Dit is de Born This Way foundation in de kleur Nude. Deze kleur past echt perfect bij mijn huid en dat kunnen jullie hier in het artikel terug zien. 

Ik kon het niet laten. Ik heb natuurlijk een MAC lipstick toe moeten voegen aan dit artikel. Mijn favorieten kunnen niet compleet zijn zonder een MAC lipstick. De lipstick die ik afgelopen maand veel heb gedragen is Faux oftewel dé Kylie Jenner lipstick. Zowat iedereen in blogland heeft deze lipstick en ik snap heel goed waarom!

Dit waren dus alweer al mijn favorieten van de maand mei. Het zijn misschien iets minder producten dan normaal maar dat is maar gewoon zo haha. Nu is het weer tijd voor de maand juni en ik ben benieuwd welke producten ik aankomende maand er veel bij ga pakken. Stay tuned.. 

Wat is jouw all time favorite beauty product?

liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 03 juni, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wat heb je toch een hoop te mooie producten in je bezit Britt <3 Vooral de Too Faced blush vind ik zó mooi, die wil ik zelf ook heel graag nog eens aanschaffen! Naar Faux ben ik ook heel benieuwd, volgens mij ben ik de enige die die lipstick nog niet heeft haha.

 
Op 03 juni, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Wat een prachtige producten. Ik ben enorm benieuwd naar de blush en foundation van Too Faced. Ik heb zelf nog niets van dit merk.

 
Op 03 juni, 2016 , Blogger Lisa Walen zei...

Die hartjes van Too Faces zijn zo pretty, maar eigenlijk al de producten in dit artikel vind ik heel gaaf. Hele mooi foto's heb je ook <3

 
Op 03 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel lieve Svenja. Heb je Faux nog niet?! Snel kopen!

 
Op 03 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik vind Too Faced echt een geweldige merk. Ik raad hun producten zeker aan!

 
Op 03 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief van je, dankjewel!

 
Op 04 juni, 2016 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Wat een mooie producten! Ik zou alles wel even van je willen lenen ;)

 
Op 04 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha dan moet je helemaal naar Parijs komen!

 
Op 05 juni, 2016 , Anonymous Monique | WritingMonique zei...

Wat een mooie items! Vooral de sweethearts van Too Faced: zo mooi!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage