<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: WEEKLYVLOG #7 | Verdrietig, Closet Tour & Skypen

26 mei 2016

WEEKLYVLOG #7 | Verdrietig, Closet Tour & Skypen

Weekvlog nummer 7, een vlog die heel verdrietig begint maar uiteindelijk goed afloopt. Ik heb afgelopen week afscheid moeten nemen van mijn beste vriendinnetje Carlene. Op film was het niet emotioneel maar alles daarbuiten zeker wel. Ook ruimde ik mijn kast op en laat ik dus een soort closet tour zien én ik heb met een aantal mensen geskyped.


Kan je mijn nieuwste weekvlog niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

Vinden jullie mijn weekvlogs nog steeds leuk?

liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 26 mei, 2016 , Blogger Dascha zei...

Wat zie je er mooi uit in je filmpje! Leuke video heb je gemaakt.

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankjewel!

 
Op 30 mei, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Super leuke vlog weer, keep going! Mooie make-up looks in je filmpje. Wat heb jij trouwens veel kleding daar zeg hoe neem je die ooit mee haha!? Love that fluffy vest van de Action x Kers

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage