<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Het kleine meisje met dikke tieten

27 mei 2016

Het kleine meisje met dikke tieten

Wat ik vandaag met jullie ga delen is ontzettend persoonlijk dus ik vraag jullie graag lief te blijven in de reacties. Er is iets wat mij dwars zit namelijk. Ik word er al jaren lang gek van, zo gek, dat ik mijn lichaam hierdoor wil veranderen. Ik heb grote borsten, dat klopt. Dat weten wij allemaal wel inmiddels maar dat is nu mijn label. Ik ben het kleine meisje met dikke tieten en zolang ik er niks aan doe, zal ik altijd zo genoemd worden.


Persoon 1 : "Je kent toch Brittany?" Persoon 2 : "Wie? Hoe ziet ze eruit?" Persoon 1 : "Je weet toch wel dat kleine meisje met die dikke tieten!" Persoon 2 : "Oh ja, die ken ik wel." Zo ziet een standaard gesprek eruit als er over mij wordt gepraat. Ik krijg het zo vaak achteraf van andere mensen te horen en het doet me echt pijn dat er zo over mij word gepraat. Ik ben niet trots op mijn borsten en wil er totaal niet mee pronken. Ik koop juist shirtjes die ze in mijn ogen kleiner laten lijken of kleren die ze goed bedekken. Ik zal nooit een lage V hals shirt aan hebben of een jurk waarbij ik geen bh zou dragen. Er zijn zoveel andere woorden die je kunt gebruiken als je aan andere mensen wilt uitleggen wie ik ben. Klein, ja dat is oké. Amerikaans, ook dit vind ik prima. Bruin haar en bruine ogen, tuurlijk mag je dit zeggen maar ik vind het echt verschrikkelijk dat mensen alleen maar weten wie ik ben omdat ik grote borsten heb. Ik haat mijn borsten en had ze ook liever niet gehad. 

Aankomende zomer ga ik samen met mijn moeder een afspraak maken bij de dokter, ik wil namelijk een borstverkleining. De littekens doen mij niks, zolang ik uiteindelijk borsten heb die goed bij mij en mijn lichaam passen vind ik het goed. Ik ben alleen bang dat zodra ik kinderen krijg dat ze weer gaan groeien en daarom wil ik eerst met mijn dokter praten. Er zijn een aantal redenen waarom ik een borstverkleining wil. 1 - Ik begin best wel last te krijgen van mijn rug en schouders. 2 - Ik begin het shoppen te haten omdat niks mij past en staat, vooral bikini's. 3 - Omdat ik niet meer het kleine meisje met dikke tieten wil zijn. Ik ben alle comments erover zat en kan niet wachten totdat mensen echt een gesprek met mij gaan voeren inplaats van met mijn borsten. Elke keer als ik in de spiegel kijk walg ik van mezelf en dat komt voornamelijk door mijn borsten. Ik kan niet wachten totdat ik niet meer het kleine meisje met dikke tieten zal zijn. Hopen dat ik hierdoor een stuk zekerder in mijn vel zal staan.

Disclaimer : De reden achter dit artikel is omdat ik mensen duidelijk wil maken dat ik tiet grappen of opmerkingen dus totaal niet leuk vind en volgens mij spreek voor bijna alle vrouwen met grote boezems. Ik ben niet trots op mijn borsten en ik probeer er niet mee te pronken maar ze zijn nogal aanwezig en ik kan ze dus moeilijk verbergen. Zoals ik al zei wil ik een borstverkleining dus ik doe dit zeker niet omdat ik aandacht wil maar juist zodat mensen even bij zichzelf gaan nadenken voordat ze opmerkingen maken over mijn of andere vrouwen hun borsten. 

I didn't choose the boob life, the boob life chose me. 

liefs, Brittany

Labels:

22 reacties:

Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ben trots op je hoor Britt! I know the feeling en een borstverkleining is niet niks. Maar je moet niet vergeten dat je prachtig bent zoals je bent��

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel lieverd. Je bent té lief! <3 Ik zal alsnog voor altijd bij de diddlyboobs horen haha!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Je bent mooi zoals je bent Britt! Het lijkt me erg vervelend, kan er niet over meepraten.. Maar dat mensen je zo noemen lijkt me nooit leuk.

 
Op 27 mei, 2016 , Anonymous kim zei...

Ik vindt het heel dapper en goed dat je dit bespreekbaar maakt.
Topper
Liefs een stille lezer ;)

 
Op 27 mei, 2016 , Anonymous Merel zei...

Zo herkenbaar! En irritant. Het is inderdaad altijd alsof je verder niks te bieden hebt. Bovendien maakt het vrouwen soms jaloers en mannen zien je snel als lustobject, ongeacht hoe bedekkend je kleding is. Ellende! Als ik stop met borstvoeden wil ik ook onder het mes, want idd die pijn, gebrek aan leuke bikini's en blikken die nooit op ooghoogte blijven, zijn vervelend.

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Heel veel succes met de komende operatie! Ik ben zelf dat kleine meisje met die dikke kont en grote mond. Maar dat vind ik zelf helemaal niet erg, dat ben ik. Als je er zelf last van hebt snap ik dat je er iets aan laat doen. Good luck!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik heb zelf gewacht tot nadat ik kinderen heb gehad, men zei dat de na de borstvoeding kleiner zouden worden. Maar nee hoor, een jaar na de geboorte van de tweede heb ik ze laten verkleinen en nu roep ik altijd DAT HAD IK VEEL EERDER MOETEN DOEN.
Mijn dochter is er helaas ook mee bezegend en toen die laatst ook over een verkleining begon bood ik direct aan om mee te gaan naar de dokter. Tuurlijk moet je met je arts overleggen ivm kinderen maar de keuze die je zal maken zal uiteindelijk voor jou de beste zijn.

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Super meid! Je kunt trots zijn op jezelf om zo een beslissing te maken! Veel succes in het proces!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je bent een prachtig persoon Brit! Met of zonder grote borsten. Hoop dat je een keus kan maken waar je voor 100 % achter staat! Veel liefs, en ik ben trots op je❤

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik heb juist echt hele kleine borsten, zou wel een borst vergroting willen. Je mag wel wat aan mij geven? Doen we ruilen hihih. Ik snap wel dat je er last van hebt, is niet leuk dat iemand je zo herkent door je borsten.

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Wat heftig om dit te lezen, omdat het je zoveel doet. Hopelijk helpt een borstverkleining je en kun je je daarna zelfverzekerder voelen! Knap dat je hierover een artikel schrijft joh <3

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah lief van je mop! Ja het is ontzettend vervelend..

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw echt heel lief van je! <3

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen moeten altijd opmerkingen erover maken en ik heb ze inmiddels allemaal al gehoord en wordt er niet gelukkiger van. Ik hoop dat mensen nu inzien dat het niet leuk is!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, lief van je. Ik had veel liever een dikke kont gehad! Er mag wel wat borst naar mijn bil gaan haha.

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Volgens mij ga ik precies hetzelfde roepen! Ik wil inderdaad met de arts eerst overleggen wat de beste optie is!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw heel lief van je, dankjewel!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw moppie toch. Dankjewel. Ik mis jou! <3

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Er is genoeg tiet voor iedereen haha. Volgens mij lig jij samen met nog 20 andere naast me zodat iedereen een beetje van mijn borsten krijg haha. Maar het is inderdaad heel erg rot!

 
Op 27 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, als ik sommige foto's zie kan ik wel huilen. Ik wilde dit artikel in eerst instantie niet plaatsen maar ik kreeg van andere mede bloggers hele positieve reacties erover dus ik besloot hem toch online te gooien! Ik hoop ook dat het gaat helpen!

 
Op 28 mei, 2016 , Blogger MC Kleuver zei...

Je moet doen wat je uiteindelijk blij maakt! Laat die andere maar lekker lullen. Als jij maar goed in je vel zit, dat is heel belangrijk!

 
Op 29 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat is zeker waar.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage