<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Dokter, wat is er mis met mijn benen? | Update #2

25 mei 2016

Dokter, wat is er mis met mijn benen? | Update #2


Als je mijn blog al een tijdje volgt dan weet je precies waar ik het nu over ga hebben. Voor de mensen die geen idee hebben wat er nu gaat gebeuren raad ik jullie aan om artikel 1 en artikel 2 even te lezen. Bijna een jaar geleden kwam mijn laatste update online en verder heb ik jullie nooit meer up to date gehouden. Benieuwd of de pillen voor mensen met Parkinsons hebben geholpen, of ik ze nog steeds slik én hoe het nu met mijn benen gaat? Lees dan snel met mij mee.


Parkinsons pillen.
Van de neuroloog kreeg ik pillen mee voor mensen met Parkinsons en om heel eerlijk te zijn vond ik dit dood eng. Zulke pillen zijn niet niks. De bijwerkingen waren ook nog is erg vervelend. Ik was vooral erg duizelig en kon mijn balans niet vinden en als je op een dansopleiding zit en ook stage loopt op een dansschool is dit natuurlijk echt 10x niks. Ik heb 10 dagen lang deze pillen geslikt maar nee, het hielp niet. Een paar dagen nadat ik de eerste pil innam kreeg ik weer last van mijn benen. Ik was zo boos maar ook verdrietig en teleurgesteld. Ik dacht dat we eindelijk ergens kwamen en dat het opgelost zou worden maar mijn benen stelde mij alweer teleur. Er werd mij toen alweer voor de zoveelste keer verteld dat ze niet weten wat het is en daardoor er dus niks aan kan doen..

Bijna een jaar later.
Nu zijn wij bijna een jaar verder en het gaat eigenlijk ontzettend goed met mijn benen! Ik werk nu inmiddels al 8 maanden voor Disney en ik heb in totaal maar 3 keer last gehad van mijn benen! Meestal had ik ongeveer 3x per week last van mijn benen en nu binnen 8 maanden maar 3 keer last gehad in totaal. Ik weet niet of het komt doordat ik niet meer elke dag dans, omdat ik meer water drink, omdat ik mijn benen op een andere manier gebruik? Natuurlijk hoop ik niet dat het komt doordat ik niet meer elke dag dans. Als dat zo is kan ik mijn carrière als dansdocent wel op m'n buik schrijven. Na de zomer vakantie ga ik weer beginnen met danslessen geven en ik ben benieuwd hoe het dan gaat met mijn benen. Als ik nooit meer zou kunnen dansen zou dat echt mijn hart breken..

Dokter.
Ik ga al sinds 2007, geloof ik, naar de dokter toe voor mijn benen. Dat is al bijna 10 jaar. In 10 jaar tijd ben ik zo vaak weggestuurd met als antwoord : "Sorry, ik weet niet wat je hebt." en dat vind ik echt heel erg. Hoe kan je nou als dokter zijnde iemand wegsturen met als antwoord dat zij het niet weten. Ik heb zo een 9 jaar moeten wachten voordat ik werd doorverwezen inplaats van het standaard antwoord te geven. Degene die mij doorverwees was nog in opleiding zelfs, hoe erg is dat? Ik werd niet eens door mijn eigen dokter doorverwezen. Toen ik terug kwam met als eind resultaat dat de neuroloog niks wist kreeg ik weer hetzelfde antwoord te horen. Ik hoop dat het zo blijft want ik wil niet wéér naar de dokter toe om voor de 100e keer te moeten horen dat ze het niet weten.

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 25 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Dat is zo erg he! Dat mensen degelijk wel iets hebben, maar dat dokters je gewoon wegsturen.. En dan ook nog eens van zulke, best wel zware, pillen mee geven. Ben blij dat het nu zo goed met je gaat!!

 
Op 25 mei, 2016 , Blogger Daphne zei...

Dokters hebben wel vaker de neiging om mensen 'zomaar' weg te sturen denk ik.. Echt supersuperirritant vind ik dat!

 
Op 25 mei, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Dan ga je naar een dokter voor hulp en dan word je alsnog weggestuurd. Verschrikkelijk! Gelukkig gaat het nu goed met je meid. Hopelijk blijft dat zo :)

 
Op 25 mei, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Aaargh dokters af en toe.. Blij dat het nu goed gaat!

 
Op 25 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Zo erg dat de dokter altijd maar zegt dat ze het niet weten!

 
Op 25 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jammer dat doktoren vaak maar weinig aan doen. Ik ken het gevoel. Ik liep ook 6 jaar met pijn voordat eindelijk wat werd gedaan. Fijn dat je nu minder last heb van je benen

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, echt heel erg! Dankjewel lieverd.

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ben ik het met je eens!

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Echt verschrikkelijk inderdaad! Lief van je, ik hoop het ook!

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Irritant hé! Lief van je.

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja hé!

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw bah, ook niet fijn!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage