<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Favorite Disney Quotes

13 mei 2015

Favorite Disney Quotes

Toen ik voor het eerst naar Disney ging was ik volgens mij echt 3 of 4 jaar oud. Ik ben inmiddels al 5 keer naar DisneyWorld geweest. Ik heb volgens mij trouwens ook bijna alle Disney films gezien. Je zou zeker wel kunnen zeggen dat ik een Disney freak ben. Disney films hebben heel vaak ontzettend mooie quotes en ik wil vandaag mijn lievelings Disney quotes met jullie delen. Kijken jullie mee? 

"A dream is a wish your hearts makes." - Cinderella
Een droom is een wens die je hart maakt. Dit is zeker wel mijn lievelings quote. Ik zit er zelfs over na te denken om deze quote ergens op mijn lichaam te laten tattoeren. Ik ben al mijn hele leven lang gek op Disney en daarom vind ik een Disney quote ook heel erg bij mij passen. 

"Some people are worth melthing for." - Frozen
Ik ben echt gek op de film Frozen. Vooral Olaf vind ik geweldig. Olaf was toen aan het smelten toen hij dat tegen Anna zei. Hij is natuurlijk een sneeuwpop en stond toen bij een open haard. Ontzettend lief, schattig en ontroerend.

"Ohana means family, and family means no one gets left behind or forgotten." - Lilo & Stitch
Mijn familie betekent echt heel erg veel voor mij. Het verhuizen naar Nederland viel mij daarom erg zwaar. Ik kan mijn familie helaas niet heel vaak zien maar wij vergeten elkaar natuurlijk nooit. Ik zoek zoveel mogelijk contact op met mijn familie via Facebook en de telefoon.

"The past can hurt. But the way I see it, you can either run from it, or learn from it." - The Lion King
Weer een wijze en bijzondere quote. Iedereen maakt wel is dingen mee die zij liever overnieuw hadden gedaan of andere keuzes hadden gemaakt. Door die fout ben jij wel de persoon die jij nu bent. Wees er trots op.

"She warned him not to be deceived by appearances, for beauty is found within." - Beauty and the Beast
Iedereen is eigenlijk alleen maar bezig met hun uiterlijk. Ik geef toe dat ik ook veel tijd aan mijn uiterlijk kan besteden. Hierdoor vergeten heel veel mensen dat innerlijk ook heel erg belangrijk is. Wat heb je nou aan een prachtige vent die een enorme klootzak is? 

"When life gets you down do you wanna know what you’ve gotta do? Just keep swimming!" Dory, Finding Nemo
Blijven zwemmen, altijd blijven zwemmen. In andere woorden. Als jij even in een dipje zit moet je gewoon altijd blijven doorgaan. Blijf de dingen doen die jij kunt en die jij leuk vind en natuurlijk nooit opgeven.  


Wat is jouw lievelings Disney quote?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 13 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oh die quotes zijn zo schattig! Je krijg gelijk zo'n magisch gevoel.

 
Op 13 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke quotes!

 
Op 15 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Super schattig!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage