<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Lush bubblegum lipscrub

7 mei 2015

Lush bubblegum lipscrub

Lush is onder tussen een wel bekend merk. Al helemaal onder de bloggers. Van bath bombs tot body butters en van lichaamspoeders tot haarmaskers. They make it all! Zelf ben ik ook echt gek op Lush en heb daarom ook een leuke review voor jullie. Vandaag review ik een lipscrub voor jullie. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.

Deze heerlijke mierzoete roze lipscrub van Lush is een van de vele varianten van de lipscrubs. Wat de bedoeling is van een lipscrub is dat het ervoor zorgt dat je prachtige gladde lippen hebt zonder vieze en vervelende velletjes. Ideaal voor in de winter maar ook heerlijk voor in de lente. De scrubs komen in kleine glazen potjes van 25 gram. Voor zo een potje betaal je €8,95

Alle producten van Lush zijn met de hand gemaakt. Zo dus ook deze heerlijke lipscrub. Deze scrub is gemaakt van Basterdsuiker (Castor Sugar), Jojoba olie biologisch (Simmondsia chinensis), Methyl lonone, Smaakstof (Flavour), Kleurstof 45410, Kleurstof 45380. De perfecte ingredienten voor deze heerlijke Bubblegum lipscrub.

Als de kleur roze een smaak zou hebben dan zou dit het echt wel zeker zijn. De kleur is echt intens roze, bijna neon eigenlijk wel. Ik ben echt gek op Bubblegum en daarom koos ik ook voor deze variant. Als je niet van zoetigheid houd dan is dit absoluut niet de lipscrub voor jou. De korrels voelen heel fijn aan en met de precieze hoeveelheid glijd deze scrub makkelijk over je lippen heen.

Op het potje leggen zij precies uit hoe je dit product gebruikt. Je neemt dus een kleine hoeveelheid van de scrub op een schone vinger en maak je lippen een beetje nat. Met ronddraaiende bewegingen ga je met de scrub over je lippen heen. Doe dit ongeveer een halve minuut tot een minuut. Je kan ervoor kiezen om de scrub eraf te likken of je kan het netjes met een doekje eraf halen. Nog even een lippenbalsem erover heen en je bent klaar! Nu heb je dé perfecte lippen om je lipstick aan te brengen.

Wat vind jij van de lipcrubs van Lush?

Liefs, Brittany

Labels:

2 reacties:

Op 07 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Deze lijkt me zo lekker! Ik heb er nog nooit eentje gekocht maar als ik er een zou kopen zou het deze zijn!

 
Op 07 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

lijkt mij een fijne scrub

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage