<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Essence Cinderella highlighter, blush & eyeshadow palette

10 mei 2015

Essence Cinderella highlighter, blush & eyeshadow palette

Niet alleen MAC heeft een Cinderella collectie uitgebracht maar nu ook de low-budget merk Essence! Ik was echt razend enthousiast toen Essence de collectie in eind April uitbracht. De collectie is echt ontzettend populair waardoor alles telkens was uitverkocht. Nu heb ik eindelijk drie pareltjes kunnen bemachtigen uit deze collectie. Benieuwd wat ik van deze producten vind? Lees dan snel verder.


Deze prachtige highlighter stond wel boven aan mijn Cinderella wishlist. Het is een prachtige koele kleur en hij shimmert aan alle kanten. Deze hightlighter geeft echt een romantische uitstraling doordat het een prachtige patroon van rozen heeft. Het is gewoon bijna zonde om deze parel te gebruiken maar hij is het zeker waard want de pigmentatie is uitstekend. Dit is zeker wel mijn nieuwe liefde op het gebied van highlighters.

Toen ik deze schattige blush zag staan kon ik hem niet laten liggen. De kleur doet mij denken aan de roze jurk die Assepoester aan heeft in de film. Deze roze blush heeft een matte finish. Ik ben ook erg tevreden over de pigmentatie van deze blush. Je hebt niet veel nodig voor prachtige roze wangetjes. Oh en het doosje is ook echt té lief.

Als laatst kocht ik ook nog is deze prachtige oogschaduw palette. De palette bevat 6 prachtige kleuren. Alle kleuren hebben een prachtige shimmer maar daarmee is het ook lastig om een ooglook te creëren. Samen zou ik deze kleuren niet snel gebruiken maar de kleuren zijn wel stuk voor stuk prachtig. 

Ik ben ontzettend enthousiast en tevreden met mijn Essence Cinderella aankoopjes. Wees er wel op tijd bij want deze collectie gaat echt hard. Essence Cinderella Highlighter Powder 01 The Glass Slipper €3,39 - Essence Cinderella Blush 01 So This Is love €3,39 - Essence Cinderlla Eyeshadow Palette 01 It's More Than I Ever Hoped For €3,89

Wat vind jij van de Essence Cinderella collectie?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 10 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooie producten voor mooie prijsjes. Vooral de highlighter vind ik prachtig!

 
Op 10 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind de blush en highlighter heel erg mooi!

 
Op 10 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Die blush is mijn favoriet de rest vind ik niet zo.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage