<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Haters in het zonnetje zetten

6 mei 2015

Haters in het zonnetje zetten

De meeste bloggers maken artikelen over hun favoriete blogs, wie de meeste en liefste reacties achterlaten of hun lieve blog vriendinnetjes. Ik ga het even anders doen. Vandaag wil ik mijn haters in het zonnetje zetten. Zij doen altijd zoveel moeite om mijn artikelen te lezen, iets gemeens te verzinnen en dan ook nog is te reageren. Hierdoor wil ik ook even moeite voor hun doen. Dank jullie wel, jullie zijn mijn grootste fans!

Vervelende reacties horen er nou eenmaal bij. Je kan niet altijd iedereen tevreden houden. Als blogger zijnde krijg je ooit wel is een keer met een "hater" te maken. Ik heb op het moment op mijn blog te maken met een aantal haters.  Best vervelend maar ach, that's life. Het zijn meerdere personen die op mijn blog reageren. Misschien is het stiekem één iemand die meerdere namen gebruikt? Wie het ook is/zijn denken misschien dat ik door zulke reacties ga stoppen met bloggen. Ik weet niet zo goed wat deze haters willen bereiken maar ik zeg jullie één ding: Ik ga niet door zulke mensen stoppen met bloggen, no way!

Aangezien haast iedereen op een gegeven moment met gemene reacties te maken krijgt verwijder ik de mijne ook niet. Ik bedoel, deze mensen doen zóveel moeite om mijn artikelen te lezen, daarnaast moeten zij ook nog is iets gemeens verzinnen en dan nog het lef hebben om erop te zetten. Het is eigenlijk een heel proces! Ik schaam mij er ook niet voor dat ik haters heb. Zoals ik al zei, zijn de meeste haters je grootste fans. Heel vaak is het zo dat zij eigenlijk stiekem gewoon jaloers op je zijn. Of dat in mijn geval zo is? Dat weet ik niet. Misschien mogen zij mij gewoon echt niet. Wat de reden daarvoor is? Dat zou ik al helemaal niet weten! Ik vind het gewoon jammer dat ik niet weet wie het is/zijn. Ik had veel liever gehad dat iemand het recht in mijn gezicht zou zeggen dan anoniem op mijn blog. 

Wat ik met dit artikel wil zeggen is dat haters er nou eenmaal bij horen. Je kan je er druk over maken maar je kan ze ook gewoon lekker hun gang laten gaan. Kijk nou is hoeveel moeite zij doen voor iets heel kinderachtig eigenlijk. Ik probeer mij er zo weinig mogelijk van aan te trekken en ik hoop dat jij dat ook doet. Sta er boven en kijk erover heen. Je krijgt waarschijnlijk véél meer positieve reacties dan negatieve, toch? 

Dus "haters", wat hebben jullie hierover te zeggen? 

Liefs, Brittany 

Labels:

9 reacties:

Op 06 mei, 2015 , Anonymous Marielle zei...

Dit word heel lastig, een wat negatievere reactie zetten onder een artikel dat over haat gaat. Ik hoop niet dat je dit als haat ziet maar echt als tip. Opzich blog je heel leuk maar dit artikel is echt iets te overdreven. De foto die je hebt bijgevoegd al helemaal. Dit vind ik jammer. Je moet je niet zo laten kennen en gewoon je eigen ding doen. Zo roep je het juist op en ik vind je wat agressief overkomen. Laat ze lekker gaan, je weet zelf beter.

 
Op 06 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oh jeetje, het was helemaal niet mijn bedoeling om agressief over te komen! Bedankt voor je tip.

liefs, Brittany

 
Op 06 mei, 2015 , Anonymous Celeste - A Cup of Medicine zei...

Ik heb zelf nog niet echt veel haters op mijn blog gehad, gelukkig maar natuurlijk. Blog ook nog niet zo lang, dus het zal vast nog wel ooit komen. Ik vind het altijd jammer als mensen negatief lopen te doen, reageer dan niet, denk ik dan. Opbouwende kritiek oke, maar soms gaat het wel te ver. En het is inderdaad wat je zegt, je krijgt waarschijnlijk veel meer positieve reacties, dus ik zou er ook niet te veel waarde aan hechten ;)

 
Op 06 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik vind het ook altijd jammer inderdaad. Opbouwende kritiek vind ik prima! Daar heb ik tenminste iets aan.

liefs, Brittany

 
Op 06 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

<3

 
Op 06 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Heel mooi geschreven! Ik begin me er steeds meer aan te irriteren dat bepaalde mensen niet iets leuks over de inhoud van een artikel of video kunnen zeggen, maar altijd iets negatiefs moeten benoemen. Je zal soms nooit een reacties krijgen van "wat een leuk artikel ect." maar altijd "ik zie alleen maar spelfouten, jullie gaan er niet op vooruit." Of wanneer je een video van 17 minuten plaatst en dan 5 reacties krijgt met "oei lipstick op je tanden". Ik heb werkelijk 4 keer die video opnieuw zitten kijken ven iemand omdat ik het niet kon opmerken.
Ik vind dit juist een duidelijk artikel, niet alleen tegen de haters maar ook (beginnende) bloggers zullen er iets aan hebben. Ik kan me al vreselijk irriteren als ik reacties bij anderen zie en dan gaat het nog niet eens over mij. Zoveel moeite voor een domme reactie? Ik snap het niet, ik zou niet eens daar zin in hebben! Liefs,

 
Op 07 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meis. Ik vind het ook heel erg vervelend dat mensen alleen maar negatieve reacties achter kunnen laten. Wat schieten ze ermee op?

liefs, Brittany

 
Op 07 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

You go girlie, f*ck those haters, you gonna make it!!

 
Op 13 mei, 2015 , Blogger Claudia zei...

Ik was echt verbaasd toen ik ineens zo'n haatreactie op je blog zag. Ik zou er echt over in zitten, maar ik vind dat jij er erg goed mee omgaat.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage