<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Short girl problems

9 mei 2015

Short girl problems

Met mijn 1,50m mogen jullie mij echt wel klein noemen. Ik hoor tegenwoordig niks anders en ja ik ken alles grapjes al. Klein zijn heeft voordelen maar ook zeker zijn nadelen. Klein kan zeker fijn zijn, maar vandaag even niet! Vandaag wil ik het hebben over de problemen die je kunt tegen komen als je klein bent. Lezen jullie mee?

Kleding innemen.
Tegenwoordig zijn maxi dresses helemaal in. Ik persoonlijk vind ze ook echt geweldig. Maxi dresses zijn voor lange mensen natuurlijk al lang. Voor kleine mensen zoals mij? Ik zwem er gewoon in. Dat word alweer een kleding stuk innemen. Net zoals de meeste jeans.

Tenen trainen.
Aangezien iedereen het altijd leuk vind om alle leuke dingen op de bovenste planken neer te zetten of de dingen die wij juist nodig hebben moeten wij dus echt ontzettend vaak op onze tenen staan. Wat natuurlijk niet erg comfortabel is.

Leun paal.
Mensen vinden het altijd echt hilarisch zij jou hoofd als steun of leun paal kunnen gebruiken. Ze denken ook altijd dat zij dit als eerst hebben bedacht. Nou niet dus. Gebeurd regelmatig en is ontzettend vervelend.

Afpakken. 
Wat heel veel mensen ook echt ontzettend grappig vinden is iets van je af pakken en het vervolgens boven hun hoofd houden zodat jij er niet bij kunt. Ook dit vinden wij na de eerste 300x keer niet meer zo grappig.

Voeten bungelen. 
Het is ook heel vervelend als je op een stoel zit, of nog erger, op de wc zit en je niet met je voeten bij de grond komt. Mensen vinden het er altijd zo schattig uit zien maar wij schamen ons eerder.

Tieten in je face.
Voor jongens die klein zijn is dit echt heaven maar voor de meeste meiden is het erg ongemakkelijk namelijk knuffelen met vriendinnen van je. Hun tieten zitten altijd in je gezicht geplet. Dat vind ik persoonlijk een beetje awkward.

Niet kwaad maar schattig.
Niks is irritanter als jij echt heel erg boos bent maar mensen alleen maar 'ahh' zeggen omdat ze het schattig vind als je boos bent. Nee, ik ben niet schattig! Neem mij nou is een keer serieus als ik boos ben!

Hoelang ben jij?

Liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 09 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ben niet super klein maar opzich ook niet groot en ik word ook altijd schattig gevonden. Dude, ik ben niet schattig..

 
Op 09 mei, 2015 , Blogger Anna zei...

Hahaha, tieten in je face. Snap wel dat het ongemakkelijk is, maar bij het beeld in m'n hoofd moet ik wel lachen haha. Ik ben ongeveer 1.70, op zich niet klein, maar het ligt aan de personen met wie je bent. Soms ben ik opeens lang en soms denk ik: Wow, waarom zijn jullie allemaal zo groot haha.

 
Op 09 mei, 2015 , Anonymous José zei...

"Tieten in je face" hahaha leuk geschreven! Ik snap wel dat het echt vervelend is.. Zelf ben ik 1.67 en ben de kleinste van mijn vriendengroep.. Hierdoor word ik ook altijd al schattig genoemd. Bahhh.

 
Op 09 mei, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Wow, ik dacht dat ik klein was met mijn 1,57. Dan mag ik niet klagen. Dat van je tenen trainen is zo herkenbaar. Ik weet nog dat er meiden waren in de 1e klas die me als hun zusje van 4 behandelden. Ik dacht echt: hallo hé, ik ben misschien 20 cm keiner, maar ik ben net zo oud en ik heb net zo veel ( of zo weinig... ) verstand als jullie!

 
Op 09 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahahhahaha hee kleintjeeeeee, kaboutertje :P!!!!!! leuk geschreven !

 
Op 12 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

OMG soortgenoten :) Ik ben 1,53 en herken alle problemen.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage