<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: We're going to New York!

8 mei 2015

We're going to New York!

Aangezien mijn hele familie in Amerika woont ga ik elke zomervakantie naar Amerika. Mijn familie woont allemaal in de buurt van Boston, Massachusetts en daar verblijf ik ook de hele tijd. Mijn vriend was vorig jaar voor het eerst mee en dit jaar gaat hij weer mee. Dit jaar verblijven wij niet alleen in de buurt van Boston maar wij gaan ook een paar dagen naar New York! Willen jullie er meer over te weten komen? Lees vooral verder.


Mijn vriend en ik zitten allebei in onze laatste jaar en als het goed is slagen wij dus allebei. Vorig jaar vroeg iedereen aan ons waarom wij niet naar New York gingen. Dat leek ons eigenlijk wel een heel leuk idee voor het jaar daarop. Dit jaar dus! Wij wilde daarom heel erg graag een paar dagen naar New York om te vieren dat wij straks klaar zijn met school maar dat is echt ontzettend duur. Een tijdje geleden waren wij met mijn opa en oma aan het bellen en toen hadden wij het over New York. Nu hebben wij een paar dagen geleden te horen gekregen dat zij onze hele reis gaan betalen!! Wij waren allebei een beetje in shock maar ook echt ontzettend blij en enthousiast natuurlijk. Dit is dus ons diploma cadeau om het maar zo te zeggen van mijn opa en oma. Echt ontzettend lief van ze! Ik ben nog maar één keer in New York geweest maar ik weet daar eigenlijk nog vrij weinig van. Ik was toen ook best wel jong.

Nu is het dan tijd om alles te plannen. Ik moet nu twee schema's maken. Voor mijn familie in Boston moet ik een schema maken. Wie ik wanneer zie, hoe laat en waar. Maar ik moet nu ook voor New York een schema maken. Waar willen wij naartoe, wat willen wij zien en hoelang willen wij daar blijven? Wij zijn nu druk bezig met het plannen hiervan. Nick en ik willen eigenlijk naar dezelfde plekken toe dus dat is wel heel erg fijn. Mijn opa en oma gaan ook gezellig met ons mee als soort van Tour Guides omdat zij de stad New York beter kennen dan ons. Nick en ik zouden waarschijnlijk verdwalen als zij niet mee zouden komen en daardoor zouden wij natuurlijk niet zo veel kunnen zien. Dat zou echt heel erg zonde zijn!

Nu dat wij volop bezig zijn met een planning maken leek het mij leuk om jullie meer over onze reis te vertellen. Waar wij naartoe willen. Wat wij allemaal mee gaan nemen. Misschien wel een leuke vlog? Laat mij in de comments hier beneden weten of jullie vaker artikelen over mijn reis naar New York willen lezen. Laat dan ook even achter wat jullie erover willen lezen. Willen jullie alleen artikelen over New York zelf lezen of ook over de planning, waar wij naartoe willen gaan in New York en wat wij meenemen? Laat het mij weten! Oh en nieuwe ideeën zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

Liefs, Brittany

Labels:

7 reacties:

Op 08 mei, 2015 , Blogger Claudia zei...

Wat onwijs lief van je opa en oma! Dat wordt echt te gek en het plannen is al zoooo leuk. En natuurlijk mag je ons op de hoogte houden!

 
Op 08 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een geweldig cadeau! Ik ben zooo benieuwd, ik geniet elke keer van New York vlogs en plogs. Alsof je met ze mee op vakantie gaat haha

 
Op 08 mei, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat een geweldig cadeau! Damn! Lucky you!

 
Op 08 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat lief zeg, echt een geweldig cadeau!!! Ik wil ook snel weer een keer naar NY!!!!

 
Op 08 mei, 2015 , Anonymous José zei...

Wat een lief cadeau! Geniet er van!

 
Op 08 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat ontzettend gaaf, heel mooi cadeau ook! Jullie gaan er vast onwijs genieten.

 
Op 08 mei, 2015 , Blogger renee zei...

Wat ontzettend gaaf en wat ontzettend lief van je opa en oma dat zij dat cadeau geven en ook nog eens mee gaan! Ik zou heel graag meer willen lezen of zien over en van jullie vakantie, ik ga zelf na mijn studie daar negen maanden studeren dus ben heel benieuwd. Wat ontzettend leuk, geniet er van!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage