<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn verhaal ♡ Verhuizen van Amerika naar Nederland

11 mei 2015

Mijn verhaal ♡ Verhuizen van Amerika naar Nederland

Ik heb al eerder een video gemaakt over het verhuizen van Amerika naar Nederland maar die heb ik helaas verwijderd, oeps. Omdat ik er zoveel reacties op kreeg heb ik besloten om hem opnieuw te filmen voor mijn eigen blog en Youtube kanaal. Ben jij benieuwd waarom ik ben verhuisd, wat ik er toen van vond en hoe ik er nu over na denk? Bekijk dan snel mijn video. Veel kijk plezier!
 

Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's.

Ben jij ooit verhuisd?
 
Liefs, Brittany

Labels: ,

3 reacties:

Op 11 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Wat leuk om je verhaal te horen!

 
Op 11 mei, 2015 , Anonymous Celeste - A Cup of Medicine zei...

Dat is een keer wat anders, meestal vertrekken Nederlanders naar Amerika haha ;) Kan me inderdaad voorstellen dat je het eerst niet naar je zin had in Nederland. Moet zeggen dat ik helemaal niet hoor dat Nederlands niet je eerste taal is, indrukwekkend.

 
Op 11 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lijkt mij echt een super grote en moeilijke stap om van Amerika naar NL te verhuizen, zoals Celeste zegt de meeste gaan juist naar Amerika haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage