<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My favorite American clothing stores

12 mei 2015

My favorite American clothing stores

Aangezien ik elk jaar naar Amerika ga leg ik altijd heel veel geld aan de kant zodat ik daar heerlijk kan gaan shoppen. Dit jaar al helemaal omdat ik natuurlijk naar New York ga. Heb je dit gemist? Kan je dat hier terug lezen. Ik ben nu al een wishlist aan het maken en alle online webshops aan het afgaan van mijn lievelings winkels. Vandaag wil ik mijn lievelings kleding winkels uit Amerika met jullie delen. Nieuwsgierig? Lees dan vooral verder.

Forever21 
Hier in Nederland hebben ze nu ook een Forever21. Ik ben daar al een aantal keer geweest en ik vind hem toch leuker in Amerika. Die in Amerika heeft andere kleren. Hier in Nederland is het meer hipster-achtig. De één vind dat onwijs leuk maar ik ben daar eerlijk gezegd niet één van. De Forever21 in Amerika is echt meer girly-achtig. Echt iets voor meisje-meisjes zoals ik! Maar in de Forever 21 in Amerika het is ook veel rustiger waardoor ik kan op mijn gemak rond kijken zonder dat er 5 mensen om mij heen staan die mijn spullen willen afpakken of net dat leuke jurkje in mijn maat pakt. 

Victoria's Secret 
Ook de Victoria´s Secret hebben wij hier in Nederland, op Schiphol! Helaas hebben ze op Schiphol weinig items. Ook is hij erg klein! Victoria´s Secret is vooral bekend door haar prachtige lingerie. The sexy store zoals ik het vroeger noemde haha. Ze hebben ook prachtige bikini´s, heerlijke body mists maar ook een onwijs leuke kleding afdeling. Qua kleding is het meer sporty maar aangezien ik een sporter ben vind ik dat hartstikke leuk! Wat zitten de yoga broeken van Victoria´s Secret héééérlijk zeg! 

Abercrombie & Fitch 
Ja, óók deze hebben wij hier in Nederland, helaas haha. Daar ben ik nog niet geweest maar dat vind ik niet zo erg want het is in Amerika al duur kan je nagaan hoe duur het hier dan wel niet is! Soms hebben ze hele leuke dingen bij Abercrombie en soms valt het erg tegen, vind ik altijd wel jammer. De ene keer loop ik naar buiten met tassen vol (en een lege portemonnee) en de andere keer loop ik empty-handed naar buiten. Vooral de vesten van Abercrombie & Fitch raad ik aan! Ik heb er al een paar in mijn bezit. 

Love Culture 
Ik weet niet precies hoelang Love Culture bestaat maar ik ken hem pas een paar jaar maar ik was gelijk verliefd. Deze hebben wij zo ver ik weet niet in Nederland en daar ben ik stiekem heel erg blij mee. Ik hou graag van dingen die niet iedereen heeft en daarom shop ik ook altijd in Amerika. Love Culture lijkt eigenlijk een beetje op Forever21 qua kleren maar het is allemaal toch net iets anders. Zo heb je alsnog een beetje variatie in je kledingkast! 

Wet Seal 
Wet Seal bestaat ook (gelukkig) niet in Nederland, ben ik weer een beetje uniek in Nederland. Dit is zeker ook één van mijn lievelings winkels en ik heb hier ook zeker weten heel veel kleren gekocht! Bij Wet Seal moet je soms wel echt goed kijken en zoeken naar leuke items. Dat is natuurlijk altijd een beetje jammer. Gelukkig is het niet altijd zo. Wet Seal heeft vooral leuke rokjes en jurkjes.

 Wat is jou lievelings winkel?

Liefs, Brittany 

Labels:

2 reacties:

Op 12 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het zijn/lijken me stuk voor stuk hele leuke winkels!!

 
Op 12 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben in NY naar forever 21 geweest, nou ik keek mijn ogen uit haha!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage