<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Update | Geen weekvlogs meer!

9 juni 2016

Update | Geen weekvlogs meer!

Al een paar weken lang plaats ik op elke donderdag een weekvlog online op mijn blog. Ik heb echt met heel veel plezier mijn weekvlogs gemaakt en geëdit maar aan alles komt een eind. Sorry voor de mensen die van mijn weekvlogs genoten want ik heb namelijk slecht nieuws voor jullie. Ik ga namelijk (momenteel) stoppen met het maken van weekvlogs.

Waarom?!
Begrijp me niet verkeerd. Zoals ik al zei vond ik het echt leuk om mijn weekvlogs te maken en editen maar ik heb er op het moment gewoon weinig tijd voor. Ik kreeg deze video's altijd maar net af en ben er eerlijk gezegd niet zo heel tevreden over. Ten eerste vind ik de kwaliteit echt verschrikkelijk aangezien ik mijn telefoon gebruik en als je echt elke dag gaat vloggen vind ik wel dat je een mooie camera nodig hebt en die heb ik dus nog niet. Ooit wil ik een vlogcamera gaan kopen en misschien dan maak ik wel weer weekvlogs! Ten tweede heb ik er gewoon echt geen tijd voor. Ik werk natuurlijk 5 dagen per week en ik vind het lastig om mijn blog, YouTube en baan te combineren dus helaas upload ik vanaf nu maar 1 video per week. 

Helemaal stoppen met vloggen?!
Ik vind vloggen nog steeds erg leuk en ik doe het ook graag. Hoewel ik nog steeds geen vlogcamera heb zal ik af en toe nog wel vlogs plaatsen op mijn YouTube-kanaal. Zo komt er binnenkort een vlog online samen met Daphne aangezien zij hier een paar dagen was én ik ga ook een paar dagen naar Nederland toe waar ik waarschijnlijk ook ga vloggen. Af en toe een vlog plaatsen vind ik momenteel ook leuker dan elke week een weekvlog. Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen en alsnog kunnen genieten van mijn video's!

Vinden jullie het jammer dat ik ga stoppen met het maken van weekvlogs?

liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 09 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Begrijpelijk! Het kost inderdaad veel tijd. 1 video per week vind ik zelfs al moeilijk! Succes :) x

 
Op 09 juni, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Jammer ik vond je weekvlogs juist zoo leuk!!

 
Op 09 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Mwehhh super jammer, ik misde je vlog al deze ochtend :(

 
Op 10 juni, 2016 , Blogger Alexa zei...

Heel begrijpelijk maar wel jammer!

 
Op 12 juni, 2016 , Blogger Glamview zei...

Ik vond je weekvlogs zeker leuk om te zien, maar ik snap de reden zeker :)

 
Op 14 juni, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ah jammer meid ik vond ze namelijk wel leuk maar je moet er zelf ook tevreden over zijn! liefs

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage