<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Kiko Gossamer Emotion Creamy Lipstick | 112

20 mei 2016

Kiko Gossamer Emotion Creamy Lipstick | 112

In het winkelcentrum bij mij om de hoek zitten echt een hoop leuke winkels. Van een MAC store tot de H&M en van de Bershka tot de Sephora. Ze hebben echt van alles. Nog een winkel waar ik erg blij mee ben is Kiko! Een Italiaanse low budget beauty merk met prachtige producten, wie kan daar nou nee tegen zeggen? Ik besloot even een kijkje te nemen en liep naar buiten met een prachtige lipstick.

De Kiko verpakkingen doen mij altijd denken aan de welbekende MAC verpakkingen. Mat zwart met witte letters. Zelf vind ik dit er erg chic uit zien. Kiko heeft ondertussen zoveel verschillende collecties dat ik in eerste instantie echt niet kon kiezen. Uiteindelijk koos ik voor de kleur 112 uit de Gossamer Emotion collectie. 

Wat ik stiekem het leukst vind aan deze lipstick is de huls. Als je op het bovenste knopje drukt waar er twee K's op staan dan schiet de lipstick aan de onderkant eruit. Ik kan mij daar echt de hele dag mee vermaken haha. De lipstick zelf vond ik gewoon echt prachtig en deed mij erg denken aan een creamy versie van de MAC lipstick All Fired Up. 

Swatches horen er natuurlijk ook bij. De lipstick is donker roze maar nijgt inderdaad naar het rode toe. Hij smeert ontzettend fijn uit en met één laag heb je al genoeg lipstick op je lippen, de pigmentatie is dus fantastisch. Deze lipstick is creamy en blijft hierdoor maar een paar uurtjes mooi zitten voordat je hem weer even bij moet werken. 


Mijn mening over deze lipstick is hartstikke positief. De kleur is prachtig net zoals de pigmentatie, hij smeert ontzettend fijn uit en de prijs is ook nog is geweldig. Voor deze lipstick laag je namelijk nog geen tientje neer. De Kiko Gossamer Emotion Creamy lipstick in de kleur 112 kost namelijk maar €8,90. Voor zo een prijs kan je hem niet laten liggen, toch?

Wat vinden jullie van het merk Kiko?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 20 mei, 2016 , Anonymous Tessa zei...

Mooie kleur zeg! Ik heb altijd een beetje gemengde gevoelens met Kiko, ik weet niet waarom haha

 
Op 21 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha dat kan!

 
Op 22 mei, 2016 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Wat een mooie, intense kleur! Echt een kleurtje die ik ook zou kopen/dragen!

 
Op 22 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk om te horen!

 
Op 22 mei, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Wat een prachtige kleur. Staat je erg mooi :) Dit zou een kleur kunnen zijn die ik zelf ook zou kopen.

 
Op 22 mei, 2016 , Blogger Justine | My Cup Of Care zei...

Wauw, wat een gave kleur! Staat je ook heel mooi!

 
Op 22 mei, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Girl! Wat een mooie aparte & elegante kleur!
Love it!! It looks good on you girl!

Hugz, Miss B.

 
Op 23 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah lief, dankjewel!

 
Op 23 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankjewel!

 
Op 23 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage