<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik ben ziek..

24 oktober 2015

Ik ben ziek..

Ik vertelde jullie in het artikel van gister dat ik het zo ontzettend naar mijn zin had hier waardoor het even stil was op mijn blog. Nu heb ik alweer een reden waarom ik eigenlijk niet kan bloggen maar toch met ontzettend veel moeite heb gedaan. Ik ben namelijk ziek. Net nadat mijn eerste Disney bezoekers vertrokken werd ik ziek. Nu ben ik niet ernstig ziek maar het is wel heel vervelend. Vandaag deel ik een aantal tips met jullie waardoor je je snel beter zult voelen!

Eet gezond.
Hiermee bedoel ik dat je al je snoep en chips aan de kant moet gooien en een stukje fruit of groente daar van in de plaats moet pakken. Van vette happen ga je je namelijk alleen maar ellendiger voelen en dat is juist niet wat wij willen. Je kan natuurlijk je groente en fruit gewoon zo op eten maar als je een beetje kracht hebt op uit bed te komen kan je natuurlijk ook een heerlijke smoothie maken. Of iemand in huis lief aankijken die het voor je wilt doen!
Blijf drinken.
Vocht is ook ontzettend belangrijk. Je moet proberen om de hele dag door te drinken. Nu moet je natuurlijk wel begrijpen dat je de cola en fanta ook aan de kant moet gooien. Deze ruil je nu in voor water (met eventueel citroen) en thee. Het is heel belangrijk dat je er voor zorgt dat je niet uitdroogt wat namelijk veel mensen overkomt als zij ziek worden.
Raampje open.
Als je geïsoleerd in je kamer blijft zitten dan blijven alle vieze bacteriën bij je waardoor het nog langer zal duren voordat je je weer beter voelt. Gooi je raam af en toe open voor frisse lucht en ook zodat alle vieze bacteriën weg gaan. Als de zon schijnt is dat natuurlijk ook fijn voor de vitamientjes.
Comfortabele kleding.  
Je bent ziek waardoor je je dus niet prachtig hoeft aan te kleden. Ziek zijn is niet glamerous dus kleed je ook niet zo. Trek een heerlijke joggingsbroek aan een lekkere warme vest. Nu is het natuurlijk fijn als je je niet hoeft om te kleden maar doe dit wel. Trek je ene joggingsbroek uit en ruil hem in voor een andere joggingsbroek want je bacteriën kan ook in je kleding blijven hangen.
Warme douche.
Hoe futteloos je ook bent en hoe beroerd je je ook voelt, sta op en sleep je zelf onder een warme douche of nog beter even heerlijk in bed. Doordat je gaat zweten verlaten alle slechte bacteriën je lichaam en kan het zo zijn dat je je al een heel stuk beter gaat voelen.
Slapen.
Als je moet bent, moet je gewoon gaan slapen. Probeer jezelf niet te dwingen om wakker te blijven. Je bent ziek en dus snel moe en futloos, geef er gewoon aan toe. Het is niet erg om te gaan slapen als je ziek bent, het is juist goed voor je!
Wat is jouw ultieme ziek zijn tip?
liefs, Brittany

Labels:

2 reacties:

Op 24 oktober, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Dit is minder nieuws om te horen, maar fijne tips. Hopelijk word je snel beter!
XOXO esmee

 
Op 24 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage