<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn 1e Disney bezoekers!

17 oktober 2015

Mijn 1e Disney bezoekers!

Ik weet dat het geen dinsdag is en hoort er dus ook geen Disney artikel online te komen maar vandaag is een uitzondering, het is namelijk voor mij een hele speciale dag. Vandaag komen namelijk mijn 1e Disney bezoekers! Nee, niet zomaar mensen die in het park rond lopen maar mensen die speciaal voor mij komen en alleen voor mij! Na een maand mag ik mijn eerste Disney bezoekers van harte welkom heetten. Benieuwd wie mij komen opzoeken? Lees dan snel verder
 
Ik ben zo blij! Vandaag komen mijn moeder en mijn vriend met de auto deze kant op. Nadat ik ze een maand heb moeten missen kan ik ze eindelijk weer in mijn armen nemen en even heerlijk met ze knuffelen. Het is natuurlijk al leuk genoeg dat er twee mensen mij komen opzoeken maar er komen morgen ook nog drie mensen namelijk mijn moeders beste vriendin uit Amerika en mijn opa en oma uit Amerika! Hoe bijzonder is dat?! Ik ben hier pas een maand en zij hebben nu al besloten om mij te komen opzoeken helemaal vanuit Amerika. Mijn geluk kan niet meer op! Iedereen blijft tot woensdag dus ik kan heerlijk een paar dagen met ze genieten aangezien ik zelf maandag en dinsdag vrij ben. Ik heb echt geluk met mijn vrije dagen want mijn vriend is namelijk op maandag jarig en dat moet natuurlijk gevierd worden. Ik moet vanavond tot 8 uur werken en daarna komen mijn moeder en vriend mij ophalen en dan kan ik ze eeeeeeindelijk weer zien. Ik weet zeker dat ik de aankomende dag met veel plezier ga beleven en wil niet dat het woensdag word want dan gaat iedereen weer weg.
 
Mijn vriend gaat woensdag met de trein terug naar huis want mijn moeder, haar beste vriendin en opa en oma gaan nog Parijs in. Mijn moeder en haar beste vriendin blijven maar 3 dagen en mijn opa en oma blijven die 3 dagen plus nog een week. Op één van mijn vrije dagen komen mijn opa en oma weer naar mij toe en op de andere vrije dag ga ik lekker een dagje Parijs in met ze. Sinds ik hier woon ben ik nog helemaal niet naar Parijs geweest, hoe erg is dat?! Gelukkig heb ik nu een reden om te gaan! Dit was mijn korte update eigenlijk weer. Jullie horen binnenkort van mij hoe ik het heb gehad in een échte Disney Dinsdag artikel haha.
 
Ben jij ooit naar Disneyland Parijs geweest?
 
liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 17 oktober, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat ontzettend fijn is dat! En superlief! Geniet ervan!

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aah wat leuk zeg!! Heel veel plezier :)

 
Op 22 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 22 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage