<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: SPAM YOUR BLOG #2

12 oktober 2015

SPAM YOUR BLOG #2

Toen ik het bloggen weer oppakte had ik al vrij snel een Spam Your Blog artikel online gezet zodat ik nieuwe blogjes kon ontdekken en dat is nu al inmiddels een half jaar geleden. Ik ben alweer een half jaar aan het bloggen op BrittanyElizabeth. Wow. Wat gaat de tijd toch snel zeg. Aangezien mijn laatste Spam Your Blog artikel 6 maanden geleden online kwam vond ik het tijd voor een tweede artikel. Let's start spamming!

 
Volgens mij weet iedereen inmiddels wel wat een spam your blog artikel is maar voor de mensen die het niet weten wil ik het wel even uitleggen. Lief ben ik hé? Haha grapje.
 
Spammen!
Spam je blog houd in dat jij in de comments hier beneden een linkje naar jou blog mag achter laten. Ik zou het leuk vinden als je er ook bij zou zetten hoe je heet en wat voor blog je hebt. Maak er maar wat leuks vond, zolang je je link niet vergeet! Heb je een favoriete artikel? Die mag je natuurlijk ook achter laten!

Heb je geen blog?
Als je geen blog hebt maakt dat natuurlijk ook helemaal niet uit, jij bent vandaag net zo belangrijk! Je mag ook een link achter laten met jouw favoriete blog! Dat vind ik natuurlijk ook harstikke leuk om te lezen. Heb je niet per se een favoriete blog maar alleen een favoriet artikel? Spam het maar! Ik ben harstikke benieuwd.
 
Volgen jullie mij al op Bloglovin?
 
liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oeh, lief dat we mogen spammen! Op mijn blog http://www.lifeofsimone.nl schrijf ik dagelijks over mijn passies fashion, beauty en lifestyle! Daarnaast ben ik heel actief op Instagram http://www.instagram.com/simone_vissers.

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Jinnie93 zei...

Wat leuk dat we mogen spammen:) Ik ben Jinn en blog al zo'n 3kwart jaar op mijn persoonlijke lifestyle & entertainment blog BeauJinful Day (http://www.beaujinfulday.nl/). Ik vind het leuk om over film en tv te bloggen, maar ook over reizen, boeken, persoonlijke dingen en meer :) ik heb ook een tijdje in Japan gewoond voor mijn studie dus daar heb ik ook het een en ander over geblogd^^

 
Op 12 oktober, 2015 , Anonymous Maureen zei...

Hoi!
Leuk dit!
Ik schrijf over vanalles. Mijn laatstgeschreven review is mijn fovoriet!
Www.maureenstegeman.nl

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Anniek zei...

Wat leuk dat we mogen spammen!
Zelf heb ik een blog (http://www.mylifeasanniek.nl/) waar ik om de dag een artikel probeer te plaatsen over allerlei uiteenlopende onderwerpen.

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk dat we weer mogen spammen!! Op mijn blog http://www.bestofyou schrijf ik dagelijks over dingen die ikzelf meemaak, fashion, beauty en lifestyle. Eigenlijk echt van alles! Ook maak ik gebruik van instagram! Volgen mag natuurlijk! https://instagram.com/bestofyounl/

 
Op 12 oktober, 2015 , Anonymous Marlies zei...

Oeh spammen! :) Mijn blog is www.thefoodvoyage.com. Ik schrijf over koken en reizen.

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hoi Brittany,

Wat lief dat we onze blogs hier mogen spammen :). Mijn blog is doordieh.nl, het gaat voornamelijk over diy (voornamelijk naaien), beauty & haar, films & series en health stuff :).

Groetjes nadieh

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief dat we mogen spammen! Ik ben Lotje en ik blog op www.beautybylj.nl vooral over beauty! Beauty is mijn grootste passie! Ook komen er posts online over fashion en lifestyle! Kom je een keer kijken? X

 
Op 14 oktober, 2015 , Anonymous Val zei...

Hi,

Wat leuk!!! Ik heb zelf geen blog dus kan niet spammen maar ik wil wel graag een suggestie geven. Wil je misschien een artikel maken hoe je je instagram foto'a bewerkt? Liever geen video maar in artikel vorm. Dat kom ik bijna niet tegen en lijkt me origineel.

Liefs
Valeria

 
Op 14 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke suggestie! Ik wilde inderdaad al zoiets gaan doen inderdaad!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage