<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Naked1 vs. MUA undressed

15 oktober 2015

Naked1 vs. MUA undressed

Ik heb echt al onwijs lang het Naked1 palette maar ook het MUA Undressed palette. Ik wist al dat het MUA Undressed palette de dupe was van het Naked1 palette maar ik had ze eigenlijk nog nooit met elkaar vergeleken. Ik vroeg mij af of het zonde is van mijn geld dat ik een Naked1 palette heb gekocht of valt het mee hoe erg deze twee paletten op elkaar lijken?

Zoals ik al had gezegd heb ik alle twee de paletten al een tijdje. Het lijkt haast alsof ik deze paletten nooit heb aangeraakt maar dit is zeker niet het geval. Ik heb gewoon onwijs veel palettes maar alsnog pak ik deze twee beauty's ook heel graag en veel. De verpakking lijken in ieder geval totaal niet op elkaar. Je ziet meteen dat die van Naked er wat duurder uit ziet. De verpakking van MUA is gewoon plastic en niet erg bijzonder terwijl die van Naked heerlijk zacht is en ook nog is wat steviger. Als het om uiterlijk gaat betreft de verpakking dan ben ik wel blij dat ik mijn Naked palette heb gekocht.
 
Het moment waar wij allemaal op hebben gewacht. De swatches! Bovenste rijtje is Naked1 en het onderste rijtje dus die van MUA. MUA heeft wel echt zijn best gedaan om een dupe van de Naked1 te maken. Ik vind dat MUA het ontzettend goed heeft gedaan. Je merkt wel dat de pigmentatie van Naked1 iets beter is maar voor de budget lief hebbers is het MUA palette prima te doen. De oogschaduws van MUA korrelen wel wat meer dan die van Naked waardoor je dus fall out krijgt. 
 
En dan nu uiteindelijk de conclusie en mijn mening. Ik vind het niet zonde van mijn geld dat ik mijn Naked palette heb gekocht. Het blijft een prachtig palette al heeft MUA het echt ontzettend goed gedaan. Je kan beter een MUA palette kopen dan een neppe Naked palette (ja ook die bestaan). De kwaliteit van MUA is veel beter dan een neppe Naked palette maar niks overtreft een échte Naked palette! Het Naked1 palette is te koop bij Sephora voor €47,00 maar ben jij een echte budget lief hebber dan kan je beter voor het MUA palette gaan die bij de Kruidvart maar liefst €5,99 kost.
 
Voor welk palette zou jij gaan?
 
liefs, Brittany
 
 
 
 
 


Labels:

5 reacties:

Op 15 oktober, 2015 , Blogger Priscilla zei...

Zelf heb ik het MUA palette waar ik enorm blij mee ben. Ik vind de Naked palettes een beetje gehyped en heb nooit het gevoel gehad dat ik er een moet hebben, haha. Leuke vergelijking.

 
Op 15 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Je bespaart in ieder geval veel centjes haha!

 
Op 15 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

De laatste paar kleuren lijken het meeste op elkaar merk ik !! De MUA palette is idd een mooie palette . IK heb eigenlijk net zoals Priscilla nooit de behoefte gehad om een naked palette te kopen!

 
Op 15 oktober, 2015 , Anonymous Styled by Romy zei...

Ik zou heel graag nog een Urban Decay palette willen hebben, tot die tijd doe ik het met W7.

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

hmm het mua palette vind ik super fijn en scheelt dus alleen maar geld zoals je ziet!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage