<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: It's my boyfriends birthday!

19 oktober 2015

It's my boyfriends birthday!

Hieperdepiep hoera, vandaag is mijn liefde 21 jaar! Ik ben echt dol gelukkig dat ik zijn verjaardag samen met hem en mijn familie mag vieren vandaag. Ik was echt bang dat ik hem niet in het echt zou kunnen feliciteren en dat zou echt mijn hartje breken maar dat is gelukkig niet het geval. Wij gaan vandaag gezellig het Dinseyland Park in en natuurlijk zijn verjaardag even goed vieren.
 
Lieve booboo, ik ga je natuurlijk in het echt ook gewoon feliciteren maar vandaag sta jij in de spotlight op mijn blog en wil ik je hier dus ook van harte gefeliciteerd wensen met je 21e verjaardag. Nu kan ik je niet meer pesten dat je te jong bent want nu zijn wij weer even oud haha. Wij gaan ervoor zorgen dat je vandaag een top verjaardag hebt! Hoeveel mensen kunnen nou zeggen dat zij hun verjaardag in Disneyland Parijs hebben gevierd?! Ik hou van je van hier tot pluto en terug en dat oneindig veel keer. Happy Birthday sweetie! Dikke kus van jou trotste vriendin!
 
liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 19 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd met je vriend, ga er van genieten vandaag!

 
Op 19 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

gefeliciteerd meiss !

 
Op 21 oktober, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Wat lieffff, en hoe tof om dit te vieren in Disney!
Terwijl ik dit typ zag ik dat het de 19e was en ben ik blij dat ik niet op publiceren drukte
te laaaat, maar alsnog van harte en hoop dat jullie het super hebben gehad!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage