<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 10 questions about blogging tag

16 oktober 2015

10 questions about blogging tag

Ik vul niet vaak tags in maar af en toe vind ik het wel leuk. Ik ben wel kieskeurig op het gebied van tags maar dat moet eigenlijk ook wel een beetje anders zou er elke dag een tag artikel online staan. Ik kwam laatst de 10 questions about blogging tag tegen en ik vond het wel een leuke tag om in te vullen. Ik vind tags over het bloggen erg leuk om te lezen en zelf intevullen. Ik heb ook een keer de blog inspiratie tag ingevuld maar ben je benieuwd naar deze tag dan moet je snel verder lezen.

Wanneer ben je je blog gestart en waarom?
Ik blog nu eigenlijk al zo een 2 jaar maar BrittanyElizabeth.nl bestaat nog maar een half jaartje. Ik had eerste een andere blog genaamd BloggingCouture.nl. Ik vond het in het begin een hele leuke naam maar nadat ik een aantal keer gestopt was en toen weer was begonnen vond ik de naam toch minder leuk. Uiteindelijk heb ik voor BrittanyElizabeth gekozen en ik ben echt ontzettend blij dat ik stap heb gemaakt. Ik ben nu veel blijer met mijn eigen blogje. Waarom ik ben gestart? Eigenlijk door de tv serie Awkward. Door Jenna leek het mij ontzettend leuk om een blogje te starten dus Jenna, dankjewel!

Wat was je eerste blog post?
Ooit?! Dat weet ik helaas niet meer. Ik heb maar één artikel bewaard van toen mijn blog nog BloggingCouture heette en die kunnen jullie hier terug lezen. Dit is ook mijn meest bekeken artikel ooit. Hij is op het moment 4190 keer bekeken. Dat is voor mij echt bizar veel. Toen ik mijn blog veranderde in BrittanyElizabeth was dit mijn eerste artikel. Niet echt iets bijzonders maar gewoon een kleine introductie.

Welke comment is je het meest bij gebleven?
Ik heb geluk gehad dat ik zoveel lieve comments heb mogen ontvangen dat ik er echt niet maar één kan kiezen. Ik vind het vooral leuk om de reacties van trouwe lezeressen te mogen ontvangen. Van de meiden die op bijna al mijn artikelen reageren. Ook vind ik het natuurlijk leuk als mensen nieuw zijn op mijn blog en vertellen dat zij mij vanaf nu gaan volgen. Joepie!

Wat was je aller eerste product die je ooit voor je blog ontving?
Dit was eigenlijk een verschrikkelijk product. Het waren hair extensions van één of ander bedrijf. Ik weet de naam van het bedrijf niet eens meer. Toen ik eerlijk was in het artikel dat de extensions te dun waren voor mijn haar vonden zij dit niet goed en moest ik het artikel verwijderen van ze. Mijn lezeressen willen toch mijn eerlijke mening of niet soms?

Wat is het tofste dat je ooit voor je blog hebt mogen doen?
Dat ik naar Primark events ben geweest. Dat vind ik wel echt geweldig. De Primark is sowieso één van mijn favoriete winkels en dat ik voor heel Nederland al een kijkje heb mogen nemen in de nieuwste filialen vind ik echt super gaaf. Wat ik ook heel tof vind is dat ik nog steeds pakketjes krijg toe gestuurd terwijl ik in Frankrijk woon. Dat vind ik echt ontzettend lief en hartstikke leuk natuurlijk!

Wat is je grootste blog-blunder?
Dat ik mijn blog BloggingCouture hebt genoemd. Dat is meer een naam voor een blog als je alleen maar high-end dingen laat zien maar heel veel van mijn producten waren toen der tijd alleen maar budget. Wat ik ook wel is heb gedaan is per ongeluk op publiceren klikken terwijl ik nog bezig was met het artikel schrijven, oeps!

Word je vaak door lezeressen aangesproken op straat?
Ik ben eigenlijk nog nooit op straat door een lezeres aangesproken. Ik heb ook niet zo heel veel volgers dus dat vind ik niet gek. Mijn vriend vertelde wel laatst dat er iemand op z'n werk hem herkende als "het vriendje van Brittany Elizabeth". Hij weet niet wie het was dus als jij het was laat het mij weten!

Wat vind je het leukst aan bloggen?
Eerst mocht ik maar één comment kiezen en nu moet ik het leukst aan bloggen vertellen? Ja, sorry maar dit kan ik alweer niet! Ik vind heel veel dingen leuk. Lieve reacties ontvangen, in contact komen met andere bloggers, artikels schrijven, foto's maken en pakketjes ontvangen. Zo kan ik nog wel even door gaan. Ik blog omdat ik het leuk vind en daardoor is haast alles aan het bloggen leuk.

Waar hoop je dat je blog over vijf jaar staat?
Aangezien ik jong moeder wil worden hoop ik dat ik vol trots een kindje welkom mag heetten op BrittanyElizabeth. Misschien zelfs de tweede die onderweg is of misschien zelfs al geboren? Heel veel mensen vinden het belangrijk dat zij veel volgers hebben maar daar draait het helemaal niet om vind ik. Zolang jij er nog plezier in hebt maakt het niet uit hoeveel mensen het wel of niet lezen.

Wat is jou ultieme tip voor beginnende bloggers?
Het is heel cliché maar waar, blijf jezelf! Wees vooral uniek. Als 5 mensen over één product schrijven is jouw 6e artikel erover nou niet echt spetterend. Ga uitdagingen aan en schrijf waar jij over wilt schrijven en niet wat mensen van je willen zien of verwachten. Het is jouw blog en jij mag er mee doen wat jij wilt!

Waar zie jij jouw blog over 5 jaar?
liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 16 oktober, 2015 , Anonymous Renske | Montévie zei...

Dit is inderdaad een hele leuke tag! Ik ga hem onthouden. :) Jouw blogblunder ken ik! Ik heb al eens een artikel ingepland en er vervolgens nooit meer naar omgekeken. Ineens zag ik dat het online was gekomen. Dom! :')

 
Op 16 oktober, 2015 , Blogger Daphne zei...

Superleuke tag en helemaal mee eens! Wist niet eens dat je ooit een andere blog hebt gehad!

 
Op 16 oktober, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een goede tag is dit… ik lees graag ervaring van bloggers. Dat je door Jenna ben begonnen met je blog is een leuk reden. Veel plezier hebben in een blog maken, dat is echt belangrijk en ook jezelf blijven. Dat is zeker.

 
Op 16 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke Tag, ga ik ook nog een keer invullen!

 
Op 16 oktober, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Wauw dat zijn eigenlijk best lastige vragen haha. Het leukste aan bloggen en de beste comment. Daar zou ik ook geen antwoord op weten denk ik. Ik ga er eens over nadenken!
Leuk dat je eerst een andere blog had, wist ik niet.

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha herkenbaar!

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi ja!

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Precies!

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ben benieuwd naar je antwoorden!

 
Op 17 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha ik vond ze inderdaad ook lastig!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage