<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | 1 month down, 11 more to go

13 oktober 2015

Disney Dinsdag | 1 month down, 11 more to go

Wauw, ik ben hier al een maand! Ik werk al een maand voor Disneyland Parijs. Hoe bizar is dat? Nu is een maand niet super lang aangezien ik nog ongeveer 11 maanden te gaan heb maar alsnog blijf ik het een gek idee vinden. Ik besef ook nog niet echt dat ik in Frankrijk woon, raar hé?! Vandaag wil ik het hebben over mijn afgelopen maand. Of ik het naar mijn zin heb, of ik denk dat ik het vol kan houden en nog veel meer.


My home away from away.
Om meteen met de deur in huis te vallen: ja, ik heb het echt onwijs naar mijn zin. Ik dacht dat ik het wel leuk zou vinden om in Disney te werken maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het zó leuk zou vinden. Ik dacht dat ik het thuisfront véél meer zou missen. Mijn vriendinnen, vriend, mijn moeder, eigen bed etc. maar het is niet zo zwaar als ik had verwacht. Ik ben natuurlijk constant bezig. Zelfs op mijn vrije dagen ben ik druk bezig met van alles doen en regelen en daardoor heb ik weinig tijd om over alles na te denken wat ik heb achter gelaten in Nederland. Nu lijkt het alsof ik een harteloos persoon ben die niemand mist maar dat is natuurlijk niet waar, ik lig gewoon niet elke avond te huilen in mijn bed. Mijn vriendinnen hadden mij kaarten gegeven bij mijn afscheidsfeest en op elke kaart staat er wanneer ik hem open moet maken. Ik heb het kaartje waarop staat "open when je ons mist" al open gemaakt dus ik mis ze echt wel hoor haha.

Ga ik het volhouden?
Op het moment denk ik dat ik het vol ga houden. Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken dus mijn mening kan altijd nog veranderen. Het komt voornamelijk door mijn groepje meiden. Ik heb het zo naar mijn zin met ze. Het zijn stuk voor stuk toppers en echt geweldige meiden waardoor ik het gewoon onwijs naar mijn zin heb. Helaas vertrekken de meeste al rond begin januari dus wie weet, misschien vind ik het daarna verschrikkelijk? Gelukkig ben ik niet de enige die overblijft. Er zijn nog een hoop mensen met een CDI (hebben geen eind datum) contract dus ik zal nooit alleen zijn. Mijn Amerikaanse vriendin en ik zitten er zelfs over na te denken om samen een appartementje te huren zodat wij minder huur hoeven te betalen. Wij willen dan een appartement met 2 kamers en dan gewoon de rest delen. Hoe leuk zou dat zijn?! Trouwens misschien blijven mijn vriendinnen uiteindelijk langer als zij ook een CDI contract aangeboden krijgen. Ik zie het allemaal wel maar voor nu geniet ik gewoon van het leven.

Ik besef het niet.
Ik ben écht slecht in beseffen. Ik besef mij echt heel veel dingen niet. Ik besef mij nu ook niet echt dat ik in Frankrijk woon. Ik hoor iedereen natuurlijk om mij heen Frans praten maar zelf praat ik hier gewoon Engels en Nederlands met mensen. Natuurlijk gooi ik een aantal Franse woorden in gesprekken maar verder dan dat kom ik niet echt. Ik besef mij ook niet dat ik iedereen in Nederland dus al een maand niet heb gezien. Weet je hoe lang een maand is?! Ik zie mijn vriendinnen en vriend minstens één keer per week en mijn moeder natuurlijk elke dag. Nu heb ik ze al een hele maand niet gezien. Is toch best raar dat ik dat niet besef? Misschien is het wel beter dat ik het mij niet besef.

Conclusie.
Mijn eerste maand was fantastisch. Ik ben nu al ontzettend gegroeid (niet letterlijk natuurlijk haha) en begin ik mij steeds minder een newbie te voelen. Ik heb al met onwijs veel leuke en lieve mensen mogen samenwerken. Heel veel plezier gehad achter de schermen. Ook af en toe een beetje stress maar dat hoort erbij. Ook heb ik al heel veel geleerd en gedaan en vind ik het eigenlijk steeds leuker worden. Door mijn baan heb ik zo veel vrolijke mensen in het park nog vrolijker mogen maken en dat doet mij écht heel goed. Ik ben ontzettend trots op mezelf dat ik deze stap heb gemaakt en zal het daarom ook echt never nooit vergeten. Dit is echt iets wat ik maar één keer in mijn leven ga mee maken en ik had geen betere tijd dan nu kunnen bedenken.

Willen jullie altijd een maandelijks update lezen?
 
liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 13 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind je updates over je Disneyavontuur zoooo ontzettend leuk om te lezen! Ik vind het zo knap dat je het allemaal gewoon doet en er zoveel plezier aan beleefd!

 
Op 13 oktober, 2015 , Blogger Daphne zei...

Ik vind het zo mooi om te lezen hoe erg je het naar je zin hebt meis, het is je zo gegund! (en ik ben nog steeds stiekem heel jaloers)

 
Op 13 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel. Dat vind ik echt heel lief!

 
Op 13 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel lieverd! Je moet maar snel deze kant op komen haha! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage