<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Telefoon skin van mobilefun.nl

10 oktober 2015

Telefoon skin van mobilefun.nl

Momenteel woon ik natuurlijk in Frankrijk en ik dacht dat ik daardoor dus geen perspakketjes meer zou ontvangen. Wie wilt er nou producten helemaal naar Frankrijk sturen? Mobilefun.nl dus! Ik was razend enthousiast toen zij mij vertelde dat zij het geen probleem vonden om hun producten naar Frankrijk te sturen. Ik mocht iets uitzoeken en koos uiteindelijk voor een telefoon skin.
 
Wat een service zeg! Ik ontving mijn pakketje al na 2 dagen (zo ver ik weet, ik had één dag niet in mijn brievenbus gekeken). Dit had ik niet verwacht omdat mijn pakketje helemaal naar Frankrijk moest! Mijn telefoon skin kwam veilig aan en was gelukkig door de lange reis niet beschadigd. Ik ontving hem in een kartonnen envelop en daar binnen in zat mijn telefoon skin beschermd door dit plastic hoesje. Perfect!
 

Mijn telefoon skin bestaat uit 4 verschillende onderdelen. Je hebt er eentje nodig voor de voorkant, eentje nodig voor de achterkant en wel 2 voor de zijkanten nodig. Op de site staat er zelfs uitgelegd hoe je ze erop moet plakken. Ik snapte gelijk al hoe het moest dus ik heb niet naar de uitleg gekeken maar voor de mensen die het niet snappen is dat wel fijn!
 
Mijn iPhone5 was echt ontzettend beschadigd waardoor zo een telefoon skin goed van pas kwam. Mobilefun.nl heeft echt ontzettend veel verschillende skins maar ook veel telefoonhoesjes voor zowel de iPhone5 als de iPhone6. Dit hebben zij niet alleen voor iPhones maar ook voor andere telefoons!
 

Omdat ik een zwarte iPhone heb koos ik voor een zwarte skin. Mijn skin lijkt op leer en zelf vind ik dit er erg stoer uit zien. Deze skin is gemaakt van lijm vrij vinyl waardoor er geen lijm resten achterblijven en zijn nauwkeurig gemaakt zodat ze perfect om je telefoon heen passen. Het is net een tweede huid! Nog een pluspuntje? Doordat deze skin zo dun is kan er makkelijk nog een telefoon hoesje omheen! Wil jij ook een telefoon skin? Op mobilefun.nl kost deze skin maar liefst €17,99!
 
Wat vinden jullie van deze stoere skin?
 
liefs, Brittany
gesponsoord


Labels:

1 reacties:

Op 12 oktober, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Mooi!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage