<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 10 dingen die alleen bloggers doen

2 mei 2015

10 dingen die alleen bloggers doen

Als blogger zijnde betrap ik mezelf vaak op dingen die ik alleen als blogger zou doen. Hierdoor wil ik vandaag een artikel met jullie delen over dingen die ik alleen doe omdat ik blogger ben. Zonder blog had ik een hoop dingen niet gedaan. Best gek eigenlijk. Lezen jullie met mij mee? Ik ben benieuwd of jullie er ook zo over nadenken.


Twitter.
Volgens mijn vrienden kring is twitter echt helemaal uit. Haast niemand tweet meer, alleen bloggers! Mijn hele timeline bestaat eigenlijk alleen maar uit leuke en gezellige bloggers. Trouwens, hoe moet ik anders laten weten dat ik een nieuw artikel online heb gezet?

Food pictures.
Het maakt niet uit wat je eet. Of het nou gezond is of niet. Zolang het er mooi uit ziet maken wij er een foto van. Meestal duurt het zolang voordat je dé perfecte foto hebt gemaakt dat je eten helaas alweer koud is. Of dan begint je vriend te zeuren dat hij erg honger heeft en of hij al een hapje mag nemen.

Prijskaartjes.
Wat is het toch fijn om nieuwe kleren te kopen, toch? Zodra de meeste mensen thuis komen knippen zij alle kaartjes eraf en stoppen het vervolgens in hun kast. Bloggers? Nee, wij bewaren alle prijskaartjes voor een shoplog artikel of video. Je lezeressen en kijkers moeten toch weten hoe duur iets is?

Zonnige dagen.
Meestal als de zon schijnt is iedereen heerlijk buiten aan het genieten van het weer. Hartstikke logisch natuurlijk want hier in Nederland schijnt de zon niet al te vaak. Wij bloggers zijn soms een beetje gek. Wij blijven dan binnen om foto's te maken van producten of soms om onze artikelen even af te maken.

Fotoshoots.
Zelf ben ik echt helemaal in to the outfit foto's maken. Ik heb een kleding kast vol kleren die ik graag met al mijn lieve lezeressen wil delen. Meestal maak ik gewoon foto's in mijn tuin waar alleen mijn buren mij kunnen zien maar af en toe is het leuk om ergens anders foto's te maken. Dan kijken een hoop mensen je toch wel raar aan.

Camera. 
Als blogger zijnde neem ik mijn camera overal mee naar toe. Echt overal. Stel je voor je komt iets leuks tegen waar je gewoon echt een foto van moet hebben. Dan zou het toch zonde zijn als je je camera niet bij je had!

Wekker zetten.
Ik geef toe. Ik zet mijn wekker meestal iets eerder zodat ik meteen als ik wakker word mijn Bloglovin lijst kan door spitten om alle artikelen van die dag te kunnen lezen. Ik vind het gewoon fijn om wakker te worden met leuke artikelen!

Reviewen. 
Make-up kopen is natuurlijk ook altijd hartstikke leuk. Je wilt altijd gelijk je nieuwe lipstick showen maar eerst moet je foto's maken en swatches voordat je hem zelf op kan doen. Je lipstick moet er perfect uit zien op de foto's en niet al gebruikt zijn!

Geen lekker weer.
Als blogger zijnde baal je echt ontzettend als het al een tijdje geen lekker weer is geweest. Niet omdat je Vitamine D tekort komt maar omdat je daardoor geen mooie foto's kunt maken zowel binnen als buiten. Zo zonde.

Bewerkings programma's. 
Aangezien wij zoveel foto's maken en aangezien de zon niet altijd schijnt hebben wij ontzettend veel bewerkingsprogramma's op onze telefoons, laptops en computers zodat onze foto's er uiteindelijk geweldig uit zien.

Herken jij jezelf in sommige dingen?

Liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 02 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Sinds ik blog merk ik ook dat ik overal in de winkels aan het zoeken ben voor decoratie of achtergronden van mijn foto's.

 
Op 02 mei, 2015 , Anonymous Dina zei...

Ik herken me wel in sommige puntjes ja. :P

 
Op 02 mei, 2015 , Anonymous José zei...

Ik herken me in sommige dingen best wel, haha. Super leuk om te lezen!

 
Op 02 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik herken mezelf in zoveeel dingen, ik draag alleen geen camera bij me en maak dan gewoon een foto met mijn telefoon net zo praktisch. :D

 
Op 07 mei, 2015 , Blogger Anna zei...

Wat leuk om te lezen! Ik zou graag eerder opstaan om leuke artikelen te lezen, maar het lukt me gewoon echt niet, haha. Wel ben ik heel blij als de zon schijnt, lekker foto's maken! <3 Leuke blog heb je trouwens, ik volg je nu. X

 
Op 13 mei, 2015 , Blogger Claudia zei...

Haha ik merk inderdaad wel hetzelfde bij mij. Al zet ik echt niet mijn wekker vroeger, no way :P

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage