<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Monthly Memories #1 - Veel eten, breakdancen & fotoshoot

26 april 2015

Monthly Memories #1 - Veel eten, breakdancen & fotoshoot

In mijn monthly memories artikelen neem ik jullie mee achter de schermen. Hiermee ga ik door middel van foto's jullie mijn maand laten zien. Elke laatste zondag van de maand komt er een Monthly Memories artikel online. Ik heb in de maand april veel leuke dingen meegemaakt en dat ga ik vandaag met jullie delen. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.

Ik sliep een avondje bij mijn vriend. Het was best wel laat maar wij waren eigenlijk nog helemaal niet moe. Ik vind het af en toe leuk om te gamen dus besloten wij een potje Monopoly te spelen op mijn vriend zijn Xbox. Wij zaten zo in het spelletje dat toen wij op een gegeven moment op de klok keken was het al 3 uur! Tijd om te gaan slapen dus haha. In de ochtend gingen wij verder spelen en ik had gewonnen! Girl power!

Op school hadden wij een soort tussen week. In deze week kan je toetsen inhalen en worden er workshops gegeven. Een jongen uit het eerste jaar is erg goed in breakdancen dus hij gaf een breakdance workshop. Het was echt ontzettend leuk om te doen maar vooral zwaar! Bij hem zag alles er zó makkelijk uit! Maar ik kan wel zeggen dat ik de baby freeze kan! Haha. 

Ik heb fotograaf mogen spelen voor mijn klas! Wij wilden heel graag een fotoshoot doen met z'n alle maar dat kan best prijzig zijn. Aangezien ik gewoon een goede camera heb besloten zij dat ik foto's ging maken en dat vond ik natuurlijk super leuk! Een klasse foto kon natuurlijk niet ontbreken. Wat ga ik deze meiden missen zeg. Nog maar 3 maanden en dan zijn wij alweer afgestuurd. Zo bizar!

Mijn vriend en ik hebben een Pathé Unlimited pas waardoor wij best wel vaak naar de bioscoop gaan. American Sniper draaide in de bioscoop en die wou mijn vriend erg graag zien. Ze hebben tegenwoordig van die soort mini tafeltjes voor al je eten en drinken. Echt ideaal dus! Daar zaten wij dan lekker luxe naar de film de kijken. Wat een prachtige film zeg. Zeker een aanrader.

Ik heb een soort 'been probleem'. Jullie kunnen er hier meer over lezen. Ik heb heel erg vaak last van mijn benen wat erg vervelend kan zijn als je een dansopleiding doet. Op een dag had ik weer is heel erg last. Niks hielp. Rust hielp niet, bewegen hielp niet, een warme kruik hielp niet en ook geen paracetamol. Mijn moeder was zo lief een een Happy Meal voor mij te halen. Daar werd ik wel blij van!

Mijn vriend en ik maken eigenlijk standaard ontbijt op bed voor elkaar. Nick sliep een avondje bij mij dus ik was de volgende ochtend aan de beurt om een ontbijtje te maken. Ik koos voor afbak broodjes met salami. Lekker stinken! Wij waren die dag best wel lui en hebben eigenlijk alleen maar in bed gelegen. Dat kan ook erg fijn zijn.

Eerste paasdag maakte mijn moeder echt een geweldige paasontbijt. Van broodjes met beleg, tot eieren, pancakes en fruit. Wij hebben eerlijk met z'n 5en gegeten. Het was een erg gezellig ontbijtje. Veel gekletst en gelachen. Wij zaten allemaal zo vol en hielden uiteindelijk ook nog best veel eten over, oeps. Maar dit ziet er wel echt ontzettend lekker uit allemaal toch? 

Sorry voor de slechte kwaliteit. Had het niet door toen ik de foto had gemaakt! Na mijn ontbijtje zat ik behoorlijk vol maar ik moest mij daarna snel omkleden en opmaken omdat mijn vriend mij kwam ophalen. Wij gingen gezellig uiteten met zijn familie. Uiteindelijk waren wij met 27 man, echt een grote en vooral gezellige groep! Wij hebben heerlijk bij Van der Valk gegeten. Daar hadden ze een all you can eat buffet. Jummie!

Ik heb afgelopen maand voor het eerst bij Sumo gegeten. Ik smeek Nick al heel erg lang om een keer te eten bij Sumo maar hij wilde telkens niet omdat hij geen sushi lustte. Mijn vriend wilde het toch uiteindelijk een keer proberen en geuss what. Hij vind sushi ook opeens heel erg lekker. Dit is zeker wel ons lievelings restaurant geworden alleen wij gaan hier alleen uiteten met special gelegenheden omdat het best wel duur is. 

Een klasgenootje van mij werd 20 jaar oud en dat moest natuurlijk gevierd worden. Samen met 4 andere klasgenootjes heb ik het ontzettend gezellig gehad op de verjaardag. Wij werden al gauw de "dansopleiding club" genoemd aangezien wij niet stil konden zitten met z'n alle haha. Ook hadden we een lekkere warme kampvuur die ook nog is voor een gezellig sfeer zorgde.

Mijn opa zijn nichtje was in Nederland en daarom hadden wij gezellig een dagje met haar afgesproken. Wij hebben samen een hele leuke dag gehad. Ik heb nog een hele mooie lente jas van haar gekregen waar ik echt verliefd op ben en als afsluiter hebben wij heerlijk bij La Cubanita gegeten. Ik ben echt gek op tapa's maar ik kan er nooit zoveel van eten. Zo jammer!

Mijn vriend en ik doen graag leuke dingen samen. De dingen die wij samen doen hoeven niet altijd extreem bijzonder te zijn, zolang wij maar samen zijn. Wij besloten heerlijk een terrasje te pakken en dachten laten wij nou ook is even gek doen. Hij besloot een biertje te bestellen en ik nam een zoete witte wijn. Lekker fruitig en zomers. 

Willen jullie meer van zulke artikelen zien?

Liefs, Brittany  

Labels:

1 reacties:

Op 27 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Super mooie en leuke foto's! Heb nu wel trek in een wijntje...
En JAA ik wil meer van zulke artikelen zien, vind ik leuk! En ik ben jaloeeeers op de babyfreeze haha, misschien kan je me dat leren hihi

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage