<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Frustraties van brunettes

24 april 2015

Frustraties van brunettes

Ik ben van mijzelf vrij donker qua haar kleur. Eigenlijk gewoon tegen zwart aan. Er is natuurlijk niks mis met een donkere haar kleur maar het heeft wel echt zijn nadelen. Vandaag heb ik voor jullie een artikel gemaakt met waar in alle frustraties en problemen die ik ben tegen ben gekomen als brunette in voorkomt. Ben jij benieuwd naar deze frustraties? Lees dan snel verder.



Blondine.
Ik zou het echt geweldig vinden om een keer mijn haar blond te verven. Ben al jaren benieuwd hoe het bij mij zal staan. Nu ben ik heel erg bang dat het niet mooi word aangezien ik van mezelf heel erg donker ben en dus ook donkere wenkbrauwen hebt.

Wenkbrauw poeder.
Over wenkbrauwen gesproken. Waarom bestaat er geen super donkere wenkbrauw poeder. Mijn haar kleur ligt echt tegen zwart aan een heb daarom ook donkere wenkbrauw poeder nodig. Ik vind poeder mooier dan een potlood maar ik heb nu een net niet kleur.

Warme bol.
De zomer. We houden er volgens mij allemaal wel van. De zon voelt altijd ontzettend lekker aan alleen voor brunettes is dit erg vervelend. Aangezien de zon feller reageert op donkere kleuren staat je haar zowat in de fik. Dat is echt geen pretje.

Haar uitval.
Bij iedereen vallen er elke dag haren uit, dat is gewoon hartstikke normaal. Blonde haren vallen haast niet op, je ziet ze eigenlijk haast niet. Bruine of zwarte haren daar in tegen? Die vallen echt ontzettend op. Elke dag stofzuigen dus.

Vettig.
Ik probeer het wassen van mijn haar altijd zo lang mogelijk uit te stellen. Het is natuurlijk niet goed voor je haar om het elke dag te wassen dus dat probeer ik ook niet te doen. Wat erg vervelend is is dat je bij brunettes heel snel ziet dat je haar vettig is, bah.

Let it snow.
Tussen de wasbeurten door gebruik ik meestal droog shampoo zodat mijn haar er minder vettig uit ziet. Wat hier wel echt een minpunt aan is is dat het lijkt alsof ik sneeuw in mijn haar heb of grijze haren. Ik moet altijd hard met mijn handen door mijn haar gaan wilt het weggaan.

Dode puntjes.
Als je haar dood is aan de onder kant krijg je allemaal van die splitten. Bij mensen met blond haar valt die niet zo heel erg op maar natuurlijk bij brunettes wel. Onze haar kleur is dan opeens echt een hele andere kleur aan de onder kant. Zo lelijk!

Behaarde benen.
Heel veel blondines scheren amper hun benen. Al helemaal hun bovenbenen. Want ja, je ziet de haren toch amper! Ontzettend handig natuurlijk al voelen gladde benen natuurlijk lekkerder aan. Brunettes? Die kunnen dat echt niet maken. Dan lijken wij net apen!

Hair tutorials.
Ik vind het onzettend leuk om met mijn haar bezig te zijn en nieuwe dingen uit te proberen. Zo kan ik uren video's kijken op YouTube en ze allemaal proberen na te doen. Helaas ziet het er niet altijd mooi uit omdat mijn haar zo donker is dat je haast niet ziet dat het bijvoorbeeld een vlechtje hoort te zijn. Zonde van mijn tijd.

Wat zijn de frustraties van jou haarkleur?

Liefs, Brittany


Labels:

4 reacties:

Op 24 april, 2015 , Anonymous Nina Simplynspecial zei...

Herkenbaar! En wat ik daar nog aan kan toevoegen.. Ik krijg nu af en toe een grijze haar en die valt heel erg op bij bruin haar.. Niet leuk!!

 
Op 24 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Vergeet ook niet dat je in donker haar eerder een grijze haar zit, dat was vooral mijn issue en inderdaad dat het in de zomer vel warmer is, sowieso als je dik haar hebt maar donker haar is schijnbaar nog erger!

 
Op 24 april, 2015 , Anonymous Josie zei...

Haha, herkenbaar (helaas!). Maar we zijn iig geen domme blondjes :)

 
Op 24 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Heel herkenbaar en vooral ook met dat vette haar , jeetje

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage