<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Bucket list

18 april 2015

Bucket list

Volgens mij heeft iedereen een droom die zij waar willen maken voordat ze deze wereld verlaten, toch?  Nou ik heb een heel lijstje. Zelf vind ik het altijd erg interessant om mensen hun bucketlist te horen omdat zij je soms nog is op leuke ideeën brengen waar je zelf nooit over na had gedacht. Hierdoor leek het mij leuk om mijn bucket list met jullie te delen. Ik vergeet vast een aantal dingen maar lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn bucket list.

Dream body.
Ik ben eigenlijk totaal niet tevreden met mijn lichaam en wil daar eigenlijk heel graag verandering in brengen. Ik ga niet alle details met jullie doornemen waar ik niet tevreden over ben want dat is meer iets voor mij zelf maar ik hoop dat ik ooit tevreden kan zijn met mijn eigen lichaam. 

Rijbewijs.
Ik wil heel graag mijn rijbewijs halen. Ik ben nog niet bezig met lessen maar ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk beginnen. Een rijbewijs is gewoon erg handig om te hebben. Later wil ik dan ooit mijn eigen auto natuurlijk. 

Uit huis.
Na heel veel sparen wil ik graag uit huis. Het liefst wil ik meteen samen gaan wonen met Nick. Wij willen eerst alles op een rij krijgen qua geld voordat wij gaan samen wonen. Wij willen niet krap zitten qua geld dus wij wachten liever nog even. 

Engaged & married.
Verloven en trouwen. Dat staat volgens mij wel op ieder meisje haar bucket list. Nick en ik zijn nu al langer als 3 jaar samen en zijn nog steeds erg gelukkig samen. Wij hebben het erg vaak over verloven en trouwen. Nick heeft al helemaal uitgestippeld hoe en waar hij mij tenhuwelijk gaat vragen maar ik mag natuurlijk niks weten en dat wil ik graag zo houden.   

Start a family.
Mijn kinderwens is gigantisch groot. Ik wil zo graag kinderen maar Nick en ik willen allebei eerst samen wonen voordat wij kinderen krijgen. Dat is gewoon realistischer. Ik wil helemaal zelf voor mijn kind kunnen zorgen en niet alleen maar de hulp van mijn ouders nodig hebben. Nog even wachten dus. 

Victoria's Secret fashion show.
Een grote droom van mij is echt wel naar een Victoria's Secret fashion show. Elk jaar kijk ik het weer op de televisie en ik wil er gewoon zo graag een keer live bij zijn. De sfeer daar is altijd super vrolijk en gezellig. Lijkt mij echt fantastisch om het een keer mee te maken.  

Crash a party.
Mijn beste vriendin en ik zeggen het echt al jáááren. Wij willen gewoon ooit een keer in ons leven samen een party crashen. Maakt niet uit wat voor feestje of van wie het feestje is maar op één of andere manier lijkt het ons gewoon hilarisch. 

Mother/daughter tattoo.
Ik wil al een tijdje een tattoo laten zetten samen met mijn moeder. Wij hebben echt van alles bedacht maar zijn er eindelijk over uit. Er is maar één probleem. Mijn stiefvader is anti tattoo's en wilt dus eigenlijk niet dat mijn moeder een tattoo neemt. Wat moeten we doen?! 

Gitaar.
Leren gitaar spelen lijkt mij zo ontzettend gaaf. Ik wil later geen eigen band beginnen of iets maar het lijkt mij wel echt super tof om een instrument te kunnen spelen en als ik dan zou moeten kiezen dan kies ik toch echt wel voor een gitaar. 

Channing Tatum ontmoeten.
Ik heb echt de grootste celebrity crush op Channing Tatum. Mijn vriend weet er van en wordt soms een beetje gek van me hihi. Iedereen tagged mij ook altijd in dingen van Channing Tatum. Ik zou hem echt zó graag een keer willen ontmoeten. Lijkt mij echt ge-wel-dig! 

Miniature teacup pomeranian. 
De meeste mensen zullen denken van: "Huh, wat is dat?" maar zodra je er één ziet wil je er ook één. Ik wilde vroeger altijd een chihuahua maar nadat ik een foto zag van een miniature teacup pomeranian was ik gelijk verliefd. Het is de schattigste hond te wereld en van Nick mag ik er later een, woohoo! 


Wat staat er op jou bucket list?

Liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 18 april, 2015 , Blogger Natiza zei...

Mooie bucket list!
Ik heb zelf 5 jaar gitaar gespeeld ben pas gestopt met gitaar les maar ik zal echt gitaar gaan spelen! En zelf ben ik ook nog niet helemaal tevreden met me lichaam en daar wil ik zelf na me stage verandering in brengen :)

 
Op 18 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Gitaar spelen lijkt mij ook heel tof!

 
Op 18 april, 2015 , Anonymous Denise zei...

Ik wil ook kunnen gitaar spelen. Moest het wel eens op school doen en het is zo leuk! Heb die hondjes even gegoogled en oooh wat schattig zeg! <3

 
Op 18 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

wauw wat een mooie bucket list, ja gitaar spelen lijkt me super tof

 
Op 19 april, 2015 , Anonymous Roos zei...

Super leuke bucket list!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage