<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Sieraden met een betekenis

22 april 2015

Sieraden met een betekenis

Ik ben echt gek op sieraden. Ik heb een muur vol kettingen, een doos vol armbanden en ook nog is onwijs veel ringen. Sommige items heb ik altijd om en een aantal dingen alleen met speciale gelegenheden. Vandaag wil ik mijn bijzondere en speciale sieraden met jullie delen, namelijk sieraden met een betekenis. Ik laat door middels van foto's de sieraden zien en ik vertel ook waarom ze zo speciaal voor mij zijn. Lezen jullie met mij mee?


Ik begin dan bij deze twee ringen. Deze ringen heb ik allebei samen met mijn vriend. De eerste paar ringen (de rechter ring) kocht ik voor mijn vriend z'n 18e verjaardag. Wij wilden het op één of andere manier nog officiëler maken en kozen daarom voor ringen. Op een gegeven moment zagen deze ringen er niet meer zo mooi uit en daarom toen wij 2,5 jaar samen waren kochten wij nieuwe, de linker ring natuurlijk. Mijn vriend heeft hem alleen zonder diamant. Wij dragen deze ringen elke dag.
 
Deze twee kettingen heb ik allebei van mijn lieve vriend gekregen. De linker ketting was een spontaan cadeautje. Wij waren toen samen wezen shoppen. Mijn vriend vond het te druk in de Primark en besloot om buiten te wachten. Toen ik klaar was met shoppen liep ik naar hem toe en toen gaf hij mij opeens deze ketting. Hij zat zelfs helemaal mooi ingepakt, echt een schatje. De rechter ketting heb ik afgelopen kerst van hem gekregen. Er staat 'love' in Swarovski stenen.

Mijn drie gouden ringen hebben ook allemaal een prachtige betekenis. De linker ring heb ik van mijn vader gekregen. Deze ring was ooit van zijn tante en die wilden heel graag dat ik de ring kreeg. De middelste ring kreeg ik toen Alison overleed. Alison wilden heel graag dat ik deze ring kreeg toen zij overleed. Hij is helaas iets te groot voor mijn vingers dus ik moet even langs de juwelier zodat zij hem kleiner kunnen maken. De rechter ring heb ik van Neecie (Alison haar moeder) gekregen voor mijn 13e verjaardag. 

Alison wilden niet alleen dat ik haar ring kreeg toen zij overleed maar ook deze armband. Dit is een prachtige zilveren armband met een kleine bedeltje eraan. Zoals jullie kunnen zien is het de bedoeling dat het een pink ribbon is. Deze armband heb ik eigenlijk alleen om met speciale gelegenheden. Ik wil hem natuurlijk echt niet kwijt raken. 
Mijn pandora armband zit tegenwoordig helemaal vol. De pandora armband zelf, de lieveheersbeestje en de stoppers heb ik van Neecie gekregen. Het tasje met roze diamant heb ik van Alison gekregen. De ronde bloemen bedel met steentjes heb ik van mijn vriendinnen groepje gekregen. De balletschoenen, panterprint bedel en Eiffeltoren heb ik van mijn vader gekregen. Maar mijn lievelings bedel is die met de vleugels en parel. Die heb ik van Alison haar zus gekregen toen Alison overleed. De vleugels staan voor Alison, mijn engel.

Als laatst heb ik nog mijn prachtige Michael Kors horloge. Dit horloge heb ik van mijn vriend gekregen toen ik 20 jaar oud werd. Een paar dagen voor mijn verjaardag liep ik door de stad met mijn vriend. Ik wilden heel graag even naar de Michael Kors horloges kijken. Mijn vriend vroeg aan mij welke ik het mooist vond en ik wees toen gelijk deze aan. Mijn vriend was erg blij aangezien hij deze dus al voor mij had gekocht. Wat kent hij mij toch goed zeg!

Hebben jullie nog sieraden met een betekenis?

Liefs, Brittany 

Labels:

4 reacties:

Op 22 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke sieraden! Zoals je weet ben ik verliefd op je Michael Kors horloge! Ik heb zelf ook veel sieraden met een betekenis, maar het sieraad waar de meeste betekenis aan zit is toch wel mijn verlovingsring. Ik ben eind volgende maand 1 jaar verloofd en we zijn ondanks de strugless nog steeds ontzettend gelukkig samen.

 
Op 22 april, 2015 , Blogger Claudia zei...

Wat prachtig om te lezen! Ik vind vooral je gouden ringen echt heel erg mooi.

 
Op 22 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wauw allemaal hele mooie sieraden met een betekenis. Ik heb ook een aantal sieraden met echt een mooie betekenis, maar die draag ik juist niet veel, ben bang dat ze kapot gaan ofzo hahaha

 
Op 23 april, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Allemaal prachtige items, maar het verhaal erachter is nog mooier.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage