<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Outfit | Spring fairytale

17 april 2015

Outfit | Spring fairytale

Wat kan ik toch heerlijk genieten van dit weer zeg. Doei donkere winter kleren, hallo vrolijke zomer kleren. De zon scheen eindelijk dus ik sprong gelijk de tuin in om een aantal outfit foto's te maken. Nu dat de zon er is moeten wij er gelijk gebruik van maken toch! Het is tenslotte Nederland en je weet nooit hoelang de zon zal blijven haha. Vandaag deel ik dus een prachtige lente outfit met jullie. Heb ik jullie al nieuwsgierig gemaakt?

In de winter heb ik standaard donkere kleren aan maar het is nu eindelijk lente dus weg ermee! In de lente vind ik pastel kleurtjes erg mooi. Nou weet ik niet zeker of mijn shirt misschien iets te donker is voor aan pastel kleur maar ik denk dat wij het allemaal eens zijn als ik zeg dat dit wel echt een prachtige kleur is, toch? Mijn shirt is geen shirt die je vaak tegen komt. Daarom vond ik hem ook zo leuk. Het is eigenlijk een soort poncho met een onder shirt die eraan vast zit. Zo kan ik het denk ik het best omschrijven. Mijn shirt heb ik een paar jaar geleden bij Best Kept Secret gekocht en ik ben er nog steeds super blij mee.

Ik vind witte broeken altijd ontzettend mooi maar meestal blijven ze bij mij niet lang wit. Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie witte broek en vond toen eindelijk deze. Deze broek heeft een soort van streepjes detail wat ik zelf erg mooi en eigenlijk ook wel een beetje stoer vind. Deze broek heb ik bij een Jeans Outlet gekocht. Mijn schoenen zijn ook al een paar jaar oud. Dat is ook wel te zien haha. Deze witte Nike Air schoenen waren een paar jaar geleden helemaal in maar ik draag ze nu nog steeds erg graag.

Mijn shirt vond ik eigenlijk al druk genoeg dus ik heb het qua sieraden onwijs simpel gehouden. Soms maakt je sieraden je outfit echt af maar dit keer vond ik juist dat mijn shirt dat al deed aangezien er ook nog bloementjes op zitten. De ringen die ik om heb heb ik altijd om, die zullen jullie ook in al mijn outfit posts tegen komen. De armbandjes die ik om heb komen van de Six. Oh ja, en mijn nagellak is een lakje van Rimmel London.

Wat vinden jullie van outfit posts?

Liefs, Brittany

Labels:

2 reacties:

Op 17 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ontzettend leuk shirtje!

 
Op 17 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk shirtje heb je aan , de kleur staat je ook goed!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage