<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MY VICTORIA'S SECRET COLLECTION

20 april 2015

MY VICTORIA'S SECRET COLLECTION

Victoria's Secret is zonder twijfel één van mijn lievelingswinkels. Dat is ook wel aan mijn collectie te zien. Aangezien ik door de jaren heen zo veel Victoria's Secret items heb gekocht en gekregen leek het mij leuk om mijn collectie met jullie te delen door middel van een video. Zelf ben ik nog nooit zo een video tegen gekomen op YouTube dus ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Kijken jullie mee?

Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's.

Wat vinden jullie van Victoria's Secret?

Liefs, Brittany

Labels: ,

4 reacties:

Op 20 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat heb je mooie producten van VS

 
Op 20 april, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Aaah geweldig! Ik vind VS zo mooi, maar bestellen is erg duur ( verzendkosten ) en dat winkeltje op Schiphol stelt echt niks voor. Ik wil zooo graag zo'n tasje :) Jaloers op jouw collectie.

 
Op 20 april, 2015 , Anonymous Denise zei...

Super leuke collectie heb je verzameld! <3

 
Op 20 april, 2015 , Blogger Natiza zei...

Oeh wat een leuke collectie! Helaas ben ik nog niet bij Victoria's Secret geweest :(

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage