<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 1 bed, 2 personen, 10 problemen

19 april 2015

1 bed, 2 personen, 10 problemen

Mijn vriend en ik hebben inmiddels alweer 3 jaar een relatie, wij hebben dus vaak genoeg samen één bed gedeeld. Eigenlijk slapen we minstens 1 keer per week bij elkaar, als wij meer tijd hebben dan slapen wij vaker bij elkaar. In slaap vallen en wakker worden naast je vriend is altijd super fijn maar ook wij hebben soms issues. Benieuwd naar deze issues? Lees dan vooral met mij mee.

1. Ramen/deuren open of dicht.
Ik zelf houd er echt niet van als mijn ramen of deuren open staan, vind ik vreselijk, maar daar in tegen vind mijn vriend dat juist fijn. Bij mij is alles daarom altijd dicht en bij hem thuis altijd open.

2. Temperatuur.
Doordat bij mij alles altijd dicht is is het heerlijk warm in mijn kamer, dat vind hij niet prettig, maar bij hem is alles open, lekker tochten dus! Ik heb het al snel koud en bij mijn vriend al helemaal.

3. Kant van het bed.
Ik wil altijd, waar wij ook zijn, aan de binnekant slapen. Wat nou als er midden in de nacht iemand inbreekt? Dan moet mijn vriend mij wel beschermen toch! Maar soms wilt hij inderdaad ook is een keer aan de binnenkant slapen, issues!

4. Snurken.
Gelukkig doen wij het allebei niet vaak en niet hard. Wij snurken eigenlijk alleen als wij verkouden zijn. Ik kan mij wel voorstellen dat dit voor veel stelletjes wel een probleem is.

5. Scheten.
Ja dat klopt, het is menselijk en iedereen doet het maar het is niet fijn als je vriend met zijn rug naar je toe ligt en vervolgens even een paar scheten laat, bah!

6. Uitgebreid liggen.
Je zou denken dat ik als meisje van 1,50 juist last van mijn vriend van 1,80 zou hebben, maar nee, hij heeft last van mij! Of ik lig als een sneeuwengel uitgebreid in bed of ik duw hem uit bed, oeps?

7. Bed time.
Het liefst slaap ik al rond 11 uur en word ik rond 9 uur wakker, klinkt wel lekker toch? Nou mijn vriend die slaapt liever rond 3 uur en word rond 2 uur wakker. Wij zijn zo niet op elkaar afgestemd qua slaap ritme!

8. Praten in je slaap.
"Ik wil een hot-dog" ja dit heb ik wel is in mijn slaap gezegd, terwijl ik niet eens hot-dogs lust! Volgens mijn vriend praat ik heel vaak in mijn slaap, zelf heb ik dat natuurlijk alleen niet door. Meestal is hij dan nog wakker dus dan vind hij het juist schattig maar soms maak ik hem daardoor wakker, dat vind hij niet zo schattig.

9. Plassen 's nachts.
Volgens mij heb ik echt een kleine blaas want ik ga er minstens één keer per nacht uit om te plassen en zoals ik al zei slaap ik aan de binnenkant dus dat betekent dat ik over mijn vriend heen moet klimmen. Dat gaat helaas niet altijd soepeltjes haha.

10. Dekens stelen.
Volgens mij spreek ik voor de meeste mensen als ik zeg dat dit het grootste probleem is! Ik ben nou eenmaal zo een persoon die zich helemaal inwikkeld, kan ik ook niks aan doen, ik slaap dus ik heb niks door!

Herkennen jullie deze problemen?

Liefs, Brittany 

Labels:

7 reacties:

Op 19 april, 2015 , Anonymous Rosanne zei...

Ik vind het jammer dat veel artikelen hetzelfde zijn als toen je blogde op Dailybreakfast. Zo is hier niks nieuws te lezen.

 
Op 19 april, 2015 , Anonymous lieke zei...

Hahaha, jaa echt precies dit, watdat betreft kunnen wij beter appart slapen haha

 
Op 19 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik doe dit voor de mensen die mij niet op Dailybreakfast volgden. Er komen genoeg nieuwe artikelen online.

Liefs, Brittany

 
Op 19 april, 2015 , Anonymous Denise zei...

Haha, ik heb zelf geen vriend dus deze problemen niet, maar ik vind het wel leuk om te lezen hihi.

 
Op 19 april, 2015 , Anonymous Rosanne zei...

Ik vind het jammer dat het van die site gekopieerd word. Het zijn wel je eigen artikelen maar het was de succes van die blog en niet deze.

 
Op 19 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Vervelend voor je dat je er zo over nadenkt. Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden om te lezen en hij is één van de meest bekeken artikelen van deze week dus blijkbaar is het wel een succes.

liefs, Brittany

 
Op 19 april, 2015 , Anonymous Manon zei...

Ik ben het er eerlijk gezegd wel mee eens. Niet kwaad naar jou bedoeld maar het was het succes van daily breakfast. Je wilt natuurlijk niet die site kopiëren. Ieder zijn eigen succes..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage