<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: VLOG #1 | Parijs met Daphne

15 juni 2016

VLOG #1 | Parijs met Daphne

Sorry voor mijn afwezigheid. Ik kom net terug uit Nederland waar ik 5 dagen ben gebleven en had geen tijd om vooruit te werken. Vandaag deel ik nog even mijn video die maandag online had moeten komen en vanaf aankomende maandag kunnen jullie weer elke werkdag een artikel verwachten. In de video van vandaag kwam lieve Daphne bij mij logeren en zijn wij Parijs in geweest.


Kan je mijn nieuwste video niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 16 juni, 2016 , Blogger Daphne zei...

Yeaaah vond het zo leuk! <3

 
Op 16 juni, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Wat super leuk om jullie samen in een vlog te zien! Die eifeltoren bij nacht, zo mooi <3 En ik heb me ook even geabonneerd op je kanaal, aangezien ik dat nog niet had gedaan oops

 
Op 18 juni, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Zo leuk om te zien dat jullie het zo gezellig hebben gehad! En wat is en blijft Parijs toch een prachtige stad <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage