<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Onze truien van truibedrukken.com

14 mei 2015

Onze truien van truibedrukken.com

Bijna een jaar geleden, toen mijn vriend en ik 2,5 jaar samen waren, kocht ik een onwijs leuk cadeautje voor hem, of nou ja voor ons! Ik wilde al heel lang truien laten bedrukken en wilden graag iets op de voor en achter kant. Na echt uren rond kijken op internet kwam ik een hele leuke site tegen waar dat kon! Benieuwd naar onze truien? Lees dan vooral verder.

Truibedrukken.com
De leuke site die ik tegen ben gekomen heet : www.truibedrukken.com. Lekker makkelijk dus! Toen der tijd keek ik veel rond op WeHeartIt en zag toen hele leuke truien voor stelletjes en kwam toen op het idee om zelf ook truien te bestellen. Ik wilde het een beetje origineel houden maar ook leuk. Wij gingen toen ook die zomer voor het eerst samen op vakantie en daarom leek het mij ook leuk om de truien te laten bedrukken. Truibedrukken.com is echt een hele makkelijke site en legt alles stap voor stap uit. Toch ga ik jullie in dit artikel alles uitleggen zodat jullie een betere indruk kunnen krijgen.

Stap 1: Product uitzoeken
Je begint met het uitzoeken van een product. Je kan uit allerlei verschillende soorten dingen kiezen om te laten bedrukken. Denk hierbij aan : shirtjes, sjaaltjes, knuffeldieren, tassen, ondergoed, baby kleren, telefoon hoesjes en nog veel meer. Ik koos dus voor truien. Waar je ook uit kan kiezen is de maat en kleur. Ik koos voor witte truien. Ik heb een S en mijn vriend een M.

Stap 2: Design kiezen
De volgende stap is een ontwerp/design uitzoeken. Dit hoeft niet, alleen als jij dit zelf wilt. Hierbij kan je uit onwijs veel plaatjes en teksten kiezen die zij al klaar hebben staan. Ik wist dat ik op de voorkant He's mine & She's mine wilde en het kwam perfect uit want zij hadden hier erg veel plaatjes van. Ik heb gekozen voor een soort van Mickey Mouse handschrift. Aangezien ik gek ben op Disney kon dit niet ontbreken bij mij!

Stap 3: Tekst toevoegen
Als je klaar bent met je ontwerp ga je verder met tekst toevoegen. Ook dit hoef je niet per se toe te voegen. Je kan kiezen uit letters, nummers of allebei. Je kan ook nog is uit verschillende kleuren kiezen. Trust me, er zijn echt een hoop kleuren waar je uit kunt kiezen! Je hebt zelfs glitter of glow in the dark kleuren! Hoe gaaf is dat? Zelf heb ik gewoon heel simpel voor zwart gekozen. Ik zat zat heel erg te twijfelen om roze en blauw te kiezen maar had het toch maar niet gedaan. Misschien volgende keer haha.

Stap 4: Foto bedrukken
Wil jij helemaal geen tekst of design? Dan kan je ook een foto laten bedrukken! Hierbij kan je natuurlijk ook gewoon een tekst en design toevoegen maar dan word het wel erg druk volgens mij. Je kan heel gemakkelijk je foto uploaden en ergens op je shirt plakken. Zorg er wel voor dat het een foto is met goede kwaliteit.

Prijzen
Er zijn geen standaard prijzen. Er zijn start prijzen en vanaf daar kan jij het zo goedkoop mogelijk of juist niet voor jezelf maken. Het ligt er gewoon aan wat jij allemaal op jou product wilt. Ik weet helaas niet meer precies hoeveel mijn truien hebben gekost maar ik was per stuk ongeveer 45 á 50 euro kwijt. Zelf vind ik dicht echt reuze meevallen en was daarom ook gelijk verkocht! Nog een plus punt? Binnen 5 werkdagen ligt jouw item bij jou op de deurmat! 

Onze truien
Ik heb jullie al uitgelegd hoe onze truien eruit zien maar ik denk dat jullie er ook wel foto's van willen zien, toch? Ik ben echt onwijs tevreden over onze truien en wij dragen hem (bijna een jaar later) nog steeds graag. Nu zijn onze truien meer voor de grap en dragen wij ze niet vaak buiten op straat maar er is zeker niks mis mee! Helaas is mijn trui echt te groot. Ik zwem er helemaal in. Maar zij hadden geen kleinere maat. Het zit wel onwijs lekker en een dikke comfy trui is ook een must have in je kledingkast. 

Voorkant 
Op de voorkant staat er op mijn vriend zijn trui She's mine en op mijn trui He's Mine. Schattig toch? Zoals ik al had verklapt is het een soort van Disney tekst waar ik zelf echt gek op ben en dat weet mijn vriend ook. Op de foto hierboven kunnen jullie goed zien dat deze trui eigenlijk veels te groot voor mij is maar dat maakt niet uit want ik vind het nog steeds een hele leuk trui

Achterkant
De achterkant vind ik persoonlijk het leukst. Mijn vriend en ik zijn al sinds 2011 bij elkaar en het leek mij daarom leuk om dat op één of andere manier terug te laten komen op onze truien. Als wij naast elkaar staan - moeten wij wel allebei aan de goede kant staan - staat er dus Together Since 2011. Nu hoop ik dat wij deze truien over 50 jaar nog steeds hebben, of 50 jaar weer dezelfde laten maken. Ik ben echt super tevreden met deze truien en de site raad ik zeker aan!

Wat vinden jullie van onze truien?

Liefs, Brittany  

Labels:

4 reacties:

Op 14 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke truien zeg!!! Dit vind ik best origineel zie je bijna niet.

 
Op 14 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Super leuk!!

 
Op 14 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zo leuk dat jullie dit samen hebben!

 
Op 14 mei, 2015 , Anonymous Eva zei...

Goh dit ontwerp heb ik vaker gezien..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage