<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 5 minute make-up challenge

18 mei 2015

5 minute make-up challenge

In de video van vandaag heb ik een een hele leuke challenge gedaan, althans dat vind ik zelf. Ik ben namelijk echt een meisje meisje en ben graag uren bezig met mijn make-up maar ik had nu maar 5 minuten om een look te creƫren! Nu klinkt 5 minuten nog best lang maar dat val echt tegen. Ben jij benieuwd wat ik nou allemaal in 5 minuten heb kunnen bereiken? Dan zeg ik alvast heel veel kijk plezier!



Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier. 
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's.
 
Hoelang doe jij over je make-up?
 
Liefs, Brittany

Labels: ,

3 reacties:

Op 18 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ik vind het best goed gelukt, net als dat je zelf zegt!

 
Op 18 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahaha leuk dat je dit doet, ik vind het er goed uitzien hoor, mij lukt het niet binnen 5 min

 
Op 18 mei, 2015 , Anonymous lieke zei...

Super leuk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage