<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Britt, ga je ooit weer bloggen?

15 juli 2016

Britt, ga je ooit weer bloggen?

Mijn antwoord op deze vraag is heel simpel. Ja, ik ga sowieso weer bloggen. De vraag is alleen "wanneer". Het antwoord op deze vraag weet ik zelf namelijk ook niet. Ik wilde toen ik weer in Nederland was gelijk weer beginnen met bloggen en video's maken maar helaas kan dat nog even niet. De reden waarom ga ik vandaag natuurlijk met jullie delen. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben!

Intense, ondraagbare pijn..
Mijn thuiskomst had ik anders willen hebben. In mijn hoofd zou het helemaal perfect zijn. Ik zou mijn lieve vriend, vrienden en vriendinnen weer kunnen zien en ik zou lekker veel kunnen bloggen en eindelijk weer video's maken maar helaas is er iets tussen gekomen. Een maand geleden zag ik dat mijn verstandskies door kwam, ik had er geen last van dus vond het niet de moeite waard om het na te laten kijken. Ongeveer een week geleden begon het een beetje te irriteren maar ik dacht bij mezelf "achjoh, ik woon toch binnenkort weer in Nederland en dan kunnen zij er wel wat aan doen". Helaas is de pijn alleen maar erger geworden en ben ik eerder weggegaan uit Frankrijk. Hierdoor moet ik over een tijdje weer terug om van alles nog te annuleren en regelen. Ik kon de pijn niet meer aan en heb bijna de hele weg naar huis alleen maar gehuild. Ik wilde in eerste instantie meteen door naar het ziekenhuis maar het leek mij toch beter om het na te laten kijken door mijn eigen tandarts. Mijn tandarts heeft foto's gemaakt van mijn gebit en daaruit bleek dat alle twee mijn verstandskiezen (aan de onderkant) groeien naar mijn tanden toe wat dus erg pijnlijk is. Ik kreeg wat tips mee om de pijn te verminderen maar moest toch wel een afspraak maken bij de kaakchirurg. Tot mijn verbazing hebben zij 26 juli pas plek (ik schrijf dit op 14 juli) en dat betekent dat ik nog 12 dagen rond moet lopen met deze verschrikkelijke pijn. 

Ik mis Disney..
Ik ben pas 1 dag terug maar wat mis ik Disney nu al zeg. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook echt ontzettend fijn dat ik weer thuis ben (ook al heb ik vanwege m'n stomme tand nog niemand kunnen zien) maar ik mis het echt. Ik zal nog wel een tijdje verdrietig zijn omdat ik niet weg ben gegaan omdat ik het niet meer leuk vond of geen vrienden had. Ik wilde niet dat punt bereiken, het punt dat ik het verschrikkelijk vond en zo snel mogelijk weg wilden. Ik wilde weg gaan wanneer ik het idee had dat het goed genoeg was zo en dat was het eigenlijk ook wel maar toch heb ik een soort van spijt dat ik weg ben gegaan. Een hoop vrienden zijn daar nog en gelukkig hebben ze allemaal aangeboden dat ik bij hun kan blijven slapen als ik ooit op bezoek ga, wat ik dus zeker ga doen. Ik wil sowieso volgend jaar naar Disney gaan omdat het dan 25 jaar bestaat en ik natuurlijk onwijs veel roddels heb gehoord over wat zij allemaal van plan zijn dus ik wil zeker even kijken wat er dan allemaal gaande is! 

Sorry maar voor nu lukt het gewoon even niet, dit was al moeilijk genoeg om te schrijven! Ik probeer mijn social media wel up to date te houden dus hou dat zeker in de gaten! Hopen dat ik mij snel weer beter ga voelen want zodra ik mij weer goed voel komen er weer artikeltjes en videos online! Tot snel. 

liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 15 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat stom van je verstandskiezen.. Ben blij dat ze bij mij nog niet zijn doorgegroeid. En begrijpelijk dat je Disney mist, het leek me ook zo'n fijne tijd! Maar gelukkig heb je hele mooie herinneringen!

 
Op 15 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat stom van je verstandskiezen.. Ben blij dat ze bij mij nog niet zijn doorgegroeid. En begrijpelijk dat je Disney mist, het leek me ook zo'n fijne tijd! Maar gelukkig heb je hele mooie herinneringen!

 
Op 15 juli, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Ah balen je verstandskies beterschap! Kan me voorstellen dat je spijt hebt, zo'n speciale groep mensen daar! X kers

 
Op 16 juli, 2016 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Oh, wat ontzettend naar van je verstandkies! Hopelijk word je eerder geholpen en ben je straks van de pijn af!

 
Op 17 juli, 2016 , Anonymous saskia zei...

Doen waar jij je zelf goed bij voelt hoor, heel veel sterkte.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage