<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn laatste dag in Disney..

12 juli 2016

Mijn laatste dag in Disney..

Ik wil als eerst mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik de afgelopen tijd niks van mij heb laten horen. Ik haat het als er geen artikelen online komen maar zodra jullie weten waarom ik niks online heb gezet zullen jullie het hopelijk wel begrijpen. Vandaag wordt namelijk een hele moeilijk dag voor mij..

Chapter 10/10
This is it, mijn aller laatste dag werken voor Disneyland Parijs. Wat is de tijd toch snel gegaan zeg. Zo een 2 รก 3 maanden geleden leverde ik mijn ontslagbrief in en nu is het gewoon alweer mijn aller laatste dag hier. Ik ben ontzettend blij maar ook verdrietig tegelijk. Ik kan niet wachten om mijn leven in Nederland weer op te pakken maar ik ga al mijn vrienden en vriendinnen hier ontzettend missen. Ik heb zoveel leuke dingen mee mogen maken en zal alle momenten hier voor altijd koesteren. Het was echt een ervaring die ik nooit had willen missen en ben nog steeds zo ontzettend trots op mezelf dat ik hier gewoon precies 10 maanden heb gezeten. I did it! Vandaag voor mijn aller laatste dag ga ik dansen in de parade. Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren zonder een traantje weg te pinken (en na de parade kei hard te huilen). Vanavond geef ik ook nog is een afscheidsfeest, weer in LaGape, zoals altijd haha en dan morgen eind middag terug rijden naar Nederland. Zoveel emoties gaan er nu door mij heen. Ik ben momenteel meer verdrietig dan dat ik blij ben maar weet dat dit de beste keus is. Voor altijd in Disney blijven werken is voor mij niet te doen en dat moet ik gewoon nog even beseffen. 

Niet meer bloggen?!
Zoals jullie vast wel gezien hebben is er al sinds mijn verjaardag geen artikel online gekomen. Dat komt omdat ik nog van mijn laatste week hier wilde genieten. Ik wilde mezelf niet in mijn kamer opsluiten en aan artikeltjes werken. Nee, ik wilde genieten met mijn vrienden en vriendinnen hier en dat heb ik zeker gedaan. Ik had elke dag wel iets op de planning staan dus tijd voor blog had ik sowieso niet. Er komt binnenkort een artikel online met mijn zomer rooster omdat ik nu gewoon echt wil genieten van mijn vrijheid. Ik wil mezelf momenteel niet opsluiten en alleen maar aan mijn blog en YouTube werken. Ik wil genieten van het leven en niet alleen maar bezig zijn met mijn blog. Ik woon straks weer in Nederland wat heel gek zal zijn en ook wel wennen. Ik wil iedereen weer even opzoeken en gewoon lekker mijn eigen ding doen. Jullie zien vanzelf wel mijn rooster verschijnen!

liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 12 juli, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Aaaah Britt, heel veel succes en vooral onwijs veel plezier op je laatste dag vandaag. Zal wel heel raar zijn om straks weer thuis te zijn, maar gelukkig ben je dan weer bij je familie en vriend. Nogmaals; geniet van je laatste dagje in paradijs! <3

 
Op 12 juli, 2016 , Blogger Daphne zei...

GENIET VAN JE MOOIE HERINNERINGEN LIEFJE <3 <3 <3

 
Op 14 juli, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

10 maanden gaan altijd snel als je het zo leuk hebt. Ik vind het zo gaaf dat je daar hebt gewerkt, dat kan niet iedereen zeggen. Het lijkt me echt geweldig en ik ben altijd jaloers geweest toen je foto's stuurde in de app. You did it girl, en nu heeeel erg genieten in Nederland en nagenieten van het mooie Disneyland <3

 
Op 14 juli, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Welkom thuis!! Hopelijk heb je hele mooie herinneringen :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage