<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Anastasia Dipbrow Pomade | Medium Brown

22 juni 2016

Anastasia Dipbrow Pomade | Medium Brown

Iets wat bij mijn dagelijkse make-up routine hoort is mijn wenkbrauwen bijtekenen. Ik vind mezelf er tegenwoordig niet compleet uit zien zonder bijgetekende wenkbrauwen te hebben. Van mezelf heb ik vrij donkere wenkbrauwen en was dus nog opzoek naar een goede oplossing en kwam toen uit bij de Anastasia Dipbrow Pomade. 

Deze dipbrow pomade is al ontzettend bekend in Blogland en ik heb hem al ontzettend vaak voorbij zien komen. Ik gebruik momenteel een poedertje dus ik wist niet zo goed of zo een dipbrow pomade wel echt wat voor mij zou zijn totdat ik even langs ging bij de Douglas waar ik advies vroeg aan een werknemer. Zij legde uit hoe ik het moest aanbrengen en deed het ook nog is bij mij voor waardoor ik dus echt prachtige wenkbrauwen had. SOLD! Deze pomade was écht iets voor mij.

Ik vroeg aan haar welke kleur zij het mooist bij mijn wenkbrauwen vond passen en zij vertelde gelijk dat medium brown de kleur was voor mij. Ik was het eigenlijk wel meteen met haar eens aangezien ik zelf ook nog even had rondgekeken. Zoals ik al eerder zei heb ik vrij donkere wenkbrauwen maar nog net geen zwart dus vandaar dat medium brown perfect bij mij paste.

Het potje alleen al vind ik echt fantastisch. Hij ziet er ontzettend chic uit én je kan zo door het potje heen kijken! Het lijkt alsof er niks in zit terwijl dat natuurlijk niet het geval is want er zit 4.0 gram dipbrow pomade in dit kleine potje.

Zoals ik al eerder zei en zoals jullie in de titel kunnen lezen koos ik op advies van een Douglas medewerker voor de kleur Medium Brown. Taupe is een kleur die bij heel veel blondines past en zwart ging net te ver dus medium brown was daarom echt perfect! Het ziet er zo mooi egaal uit dat je hem bijna niet wil aanraken!

Ik ben nog steeds geen held in wenkbrauwen bijtekenen en moet nog veel oefenen maar dit is het resultaat tot nu toe! Ik ben er echt ontzettend blij mee en vind het heel fijn werken. Je hebt maar een heel klein beetje nodig voor zo een mooi effect. Ik heb hem aanbracht met een wenkbrauw kwast en dat werkt echt perfect.

Een full face foto hoort er natuurlijk ook bij. Ik herhaal ; het is nog niet perfect en ik moet nog veel oefenen! Wel vind ik het er prachtig uit zien en ben ontzettend blij dat ik hem heb gekocht. De Anastasia dipbrow pomade kost €29,95 en is onder andere bij de Douglas te koop zowel online als in sommige filialen! 

Gebruiken jullie de Anastasia dipbrow pomade?

liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 22 juni, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Ziet er mooi uit en dit zou denk ik ook mijn kleurtje zijn :-)!

 
Op 22 juni, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Ik vind hem er leuk uit zien Britt! Staat je goed, mooie kleur ook!

 
Op 22 juni, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wauw, ik vind het effect onwijs mooi. De kleur past perfect bij je en ik vind het er erg strak uit zien! Super pretty <3

 
Op 22 juni, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ik vind dat je echt heel mooi je wenkbrauwen hebt bijgetekend hoor! Wauw <3

 
Op 22 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Deze lijkt me zo fijn!! Ik heb ook z'on potje, maar dan een ander merk! X Liefs

 
Op 22 juni, 2016 , Blogger De Dotties zei...

Ziet er heel goed uit hoor, lijkt een fijne aankoop!

 
Op 23 juni, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Wauwie! Ik heb ook veel gehoord over dit product. Ik zit er ook al een tijdje aan te denken om deze aan te schaffen, dus ik denk dat ik dat binnenkort maar even ga doen :)

 
Op 23 juni, 2016 , Anonymous Ashley Corpier zei...

Deze wil ik ook nog zo graag aanschaffen! Staat je mooi!

 
Op 02 juli, 2016 , Anonymous Eva zei...

Die wil ik ook nog heel graag een keer aanschaffen, alleen eerst de juiste kleur vinden!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage