<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Feeling like a Greek goddesse.

23 juni 2016

Feeling like a Greek goddesse.

Ik ga eigenlijk helemaal niet vaak out of my comfort zone. Als ik ergens tevreden mee ben dan blijf ik daar ook bij. Ik heb daarom veel rosé gouden en roze sieraden, omdat ik weet dat deze kleuren bij mij staan. Ik wilde graag een keer uit mijn comfort zone komen en koos dus voor een prachtige zilveren ketting met turquoise stenen. Hot or not? Lets find out!

Een tijdje geleden werd in benaderd door een super leuke webshop genaamd Lana's Sieraden. Via deze webshop mocht ik een prachtige statement ketting uitzoeken naar keuze. Lana's Sieraden heeft een grote assortiment als het om statement kettingen gaat dus het was nogal lastig een ketting uitzoeken. Ik wist gelijk al dat ik uit mijn comfort zone wilde dus alle roze sieraden kon ik aan de kant schuiven.

Ik koos uiteindelijk voor deze statement ketting genaamd Hypnose. Op de site kan je volgende omschrijving vinden over deze ketting : Mooie zilverkleurige statement ketting met turquoise stenen. De ketting heeft een grote ronde hanger, een aparte sluiting en prachtige details die een beetje aan de Griekse oudheid doen denken. We zien de ketting al helemaal voor ons in een mooie vakantie look, gecombineerd met een flowy jurkje, sandaaltjes en een mooie hoed!

Deze ketting is helaas niet verstelbaar maar dat maakt hem zeker niet minder leuk. Het heeft een nogal aparte sluiting waardoor hij niet verstelbaar is. Het sluitkinkje bestaat namelijk uit een staafje en een rondje. Hierbij breng je staafje door het rondje heen waardoor hij vast blijft zitten.

Ik ben erg tevreden over mijn prachtige statement ketting. Hij past totaal niet bij de rest van mijn sieraden maar dat was ook juist de bedoeling. Nu kan ik heerlijk opzoek gaan naar bijpassende sieraden. Deze Hypnose ketting kost maar liefst €14,95 wat ik een mooie prijs vind voor zo een prachtige ketting. Ik heb niet alleen een statement ketting ontvangen van Lana's Sieraden maar nog 2 anders items zelfs die jullie binnenkort op mijn blog kunnen verwachten!

Kennen jullie Lana's Sieraden al?

liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 23 juni, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wow dit is iets wat ik niet bij jou verwacht Britt! Ik zou nooit voor zoiets gaan, maar misschien is het juist wel eens leuk, wat afwisseling! Ik vind de kleur wel heel gaaf.

 
Op 23 juni, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Da's wel echt een statement, heel gave ketting! Origineel ook :D

 
Op 23 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw Britt! Echt een super gave ketting! Ik denk dat hij echt super zou staan met een simpele top!

 
Op 23 juni, 2016 , Blogger Rosanne zei...

Ik ben normaal echt van de zilveren sieraden, maar deze ketting ziet er echt gaaf uit. Komt door de kleur denk ik, het geeft een zomers gevoel haha.

 
Op 23 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hij is erg mooi! Vooral op zwart denk ik!

 
Op 23 juni, 2016 , Blogger Glamview zei...

Een leuke ketting britt, heel leuk om te combineren denk ik :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage