<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: VLOG #2 | Vakantie naar Nederland

27 juni 2016

VLOG #2 | Vakantie naar Nederland

Nu dat ik geen weekvlogs meer maak voel ik mij een stuk relaxter. Wél vind ik het gewoon nog leuk om te vloggen dus toen ik voor een midweekje naar Nederland ging besloot ik alles voor jullie vast te leggen. Ik breng lekker veel tijd door met mijn vriend en vriendinnen en ik was gewoon ontzettend blij om weer thuis te zijn! Benieuwd wat ik allemaal gedaan heb? Klik dan snel op play!

Kan je mijn nieuwste video niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 27 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuke video!! :D Liefs xx

 
Op 27 juni, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Wat een super leuke video liefs

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Stiekem ben ik echt jaloers hoe jij in je uppie in het openbaar vlogt!
Leuk om te zien <3

Leuk om te zien hoe gezellig je het hebt gehad!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage