<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disneyland Parijs | Castmember party

28 juni 2016

Disneyland Parijs | Castmember party

Afgelopen donderdag, 23 juni, heb ik echt iets ontzettend leuks meegemaakt. Er werd namelijk backstage een soort festival gehouden voor alle castmembers van Disney. Ik ben niet slim geweest want ik ben vergeten foto's te maken máár ik wil deze ervaring toch met jullie delen. Jullie moeten jullie eigen fantasie gebruiken helaas maar ik zal het zo goed mogelijk voor jullie omschrijven!

Toen ik wist dat ik Disney wilde verlaten had ik in eerste instantie een andere datum in mijn hoofd. Ik wilde eigenlijk begin juni alweer naar Nederland toe maar die datum veranderde al snel. De reden waarom ik bleef is omdat iedereen zei dat ik moest blijven voor de Castmember Party. We wisten toen der tijd de datum van de Castmember Party nog niet dus vandaar dat ik besloot om tot ergens in juli te blijven. De party begon om 5 uur 's middags en ging door tot 2 uur 's nachts. Helaas moest ik tot half 7 werken (samen met nog heel veel andere gelukkige) dus was ik er pas rond 8 uur. Time to party!

Locatie || Het feestje vond plaats op een grote parkeerplaats backstage. Hierdoor kon je dus alleen komen als je bij Disney werkte. Tijdens kerst hadden wij ook een castmember party maar dat werd gewoon in de studio's park gehouden waarbij je 1 iemand mee mocht nemen. Nu mocht je niemand van buiten af meenemen dus iedereen daar werkte gewoon voor Disney. Het was best een grote parkeerplaats en iedereen paste er makkelijk. Ik kon op mijn gemak rond lopen en bewegen zonder tegen iedereen aan te lopen wat ontzettend fijn was. Ik stond zelfs op een gegeven moment helemaal vooraan en ik kon nog steeds op mijn gemak bewegen. Iedereen nam gewoon lekker zijn ruimte wat echt heerlijk was. Er stonde allemaal kleine tentjes waar ik straks meer over vertel maar ook een gigantisch podium. Om 9 uur begon de Disneys got Talent wedstrijd. Er werden audities gehouden en de beste acts bleven over. Heel veel vrienden van mij deden er ook aan mee dus dat was erg leuk om te zien!

Gratis || Alles wat gratis en je mocht zoveel van alles pakken als je maar wilde. Er stonden natuurlijk eet en drink tentjes met van alles. Cola, ijsthee, fanta, water, burgers, Starbucks, ijsjes,  chinees, koekjes, chips, burrito's, frozen yoghurt en ga zo maar door. You name it, they had it! Aangezien alles gratis was wilde wij waar extra gebruik van maken maar wat zat ik snel wel zeg! Daarnaast liepen er mensen rond met polaroid camera's (zie de foto's hierboven), hierdoor kon je nog een leuk souvenirtje over houden aan deze fantastische avond. Ook kon je er een heerlijke massage krijgen wat ik niet heb gedaan omdat het toen 31 graden was en ik het zielig vond als iemand mijn bezweten lichaam moest aanraken haha.

Alcohol vrij || Normaal gesproken zouden de meeste mensen drank op willen hebben tijdens zulke feestjes maar hier werd geen alcohol geschonken. Ze hadden het voorgaande jaren wel gedaan maar toen liep het uit de hand dus nu is het verboden. Als wij zelf drank op hadden of meenemen konden wij ontslagen worden dus iedereen was natuurlijk nuchter! Dit maakte het feestje niet minder leuk. Er hing een super gezellige sfeer en iedereen had het gewoon ontzettend naar z'n zin!

Dansen || Na alle optredens waren er ook nog een aantal DJ's aanwezig op het feestje. Zij draaide fantastische muziek, echt muziek van nu, dus iedereen was lekker gek aan het dansen en springen. Er vormde zelfs een kring waarbij mensen gingen battlen tegen elkaar. Echt iets wat je alleen in films ziet. Helaas kreeg ik last van mijn been dus ben ik af en toe even gaan zitten maar zodra ik me een beetje beter voelde sprong ik gelijk weer op om te dansen.

Overal was het dus gewoon echt een fantastische avond vol vrienden, eten, dansen en vooral genieten. Ik ben echt super blij dat ik langer ben gebleven zodat ik deze castmember party kon bijwonen en ik had het echt niet willen missen. Ik wilde in eerste instantie vloggen maar ik had het zo naar mijn zin dat ik maar heb gesnapchatvlogt (is dat een woord? Zo niet, dan is dat het vanaf nu wel haha). Ja, een geslaagd feestje was het zeker!

Hebben jullie ooit feestjes met jullie werk?

liefs, Brittany

Labels:

11 reacties:

Op 28 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

wat leuk zeg!!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja zeker!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Wat een leuk feestje! Jammer dat je niet meer foto's hebt. Ik was wel benieuwd :D

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja echt stom! Ik wilde in eerste instantie vloggen dus daarom maakte ik geen foto's maar toen ben ik ook vergeten te vloggen.. haha!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aah Britt, zo'n castmember party klinkt echt super leuk! Ook echt goed geregeld met gratis eten en drinken. Ik had het nog niet gezegd volgens mij maar ik ben echt verliefd op je nieuwe lay-out! You rock girl!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Kelly zei...

Wat tof zeg!

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Glamview zei...

Echt heel leuk!! :)

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Jij maakt ook echt de leukste en tofste dingen mee daar! Echt heel gaaf dat je dit hebt mogen meemaken. Stiekem heb ik ook meegekeken op Snapchat hihi :)

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Ik hou totaal niet van mensen die zo aangeschoten en dronken zijn brr.

 
Op 28 juni, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Aaah leuk! Een feestje zonder alcohol kan net zo leuk zijn toch?! Jammer dat je niet foto's hebt, ben nu erg benieuwd haha!

 
Op 29 juni, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Wat een super toffe ervaring, zo'n castmember party. En alles was ook nog eens gratis.. ik had mezelf helemaal scheel gedronken aan Starbucks haha!Ik had je snapchats toen ook gezien, zag er erg gezellig uit.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage