<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: NYX Soft Matte Lip Cream | 08 San Paulo

24 juni 2016

NYX Soft Matte Lip Cream | 08 San Paulo

Mijn aller eerste NYX Soft Matte Lip Cream is eindelijk een feit. Daphne en ik hebben stad en land afgezocht in Parijs om NYX producten te vinden maar blijkbaar wordt het niet in Frankrijk verkocht. Toen ik een dagje ging shoppen in Amsterdam met mijn vriend moest ik natuurlijk dus even langs de Douglas en scoorde toen een lip cream!

In de titel hebben jullie al kunnen lezen dat ik voor de kleur 08 San Paulo ging. Deze lip creams zijn in zoveel kleuren verkrijgbaar. Om precies te zijn 34 kleuren! Dat zijn er dus een hoop. Ik heb al even rond zitten kijken op de NYX Cosmetics website en heb er al een heleboel gezien die ik graag wil hebben maar voor nu gaan wij het even over San Paulo hebben.

Het kwastje lijkt op die van een lipgloss. Hij smeert ontzettend fijn uit en heeft een perfecte formaat om overal bij te kunnen komen. Deze lip cream kunnen jullie op twee manieren bekijken. Jullie kunnen het zien als een lipgloss die matte opdroogt of een matte lipstick in een tube haha. Gebruik jullie eigen fantasie maar!

Swatches kunnen niet ontbreken bij beauty reviews dus hierbij een foto van de lip cream van dichtbij en een full face foto. Let op! Deze lip cream accentueert de velletjes op je lippen dus gebruik even een goede lip scrub voordat je deze beauty opsmeert. Het is een moeilijk kleur om te omschrijven. Op de foto ziet hij er veller uit dan in het echt. In het echt zou ik het meer een donker oud roze kleur noemen.

Ik ben echt zeer tevreden over mijn soft matte lip cream van NYX. Het is zeker een aanrader tenzij je altijd droge lippen hebt, dan raad ik hem niet aan. Ik kan niet wachten om nog meer prachtige kleuren aan mijn make-up stash toe te voegen! Ik vind de soft matte lip creams echt zeer betaalbaar voor producten die je bij de Douglas kunt kopen. Ze kost namelijk maar €7,50! 

Vinden jullie het ook een prima prijsje?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 24 juni, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Ik heb over het algemeen vrij droge lippen, toch vind ik hem erg fijn en heb ik er dan ook al meerdere in huis :-). Dit is ook een mooie kleur zeg, staat je goed!

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Deze is heel mooi, hij staat je goed! X

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Wies zei...

Het kleurtje is niet echt mijn ding, maar wauw, hij staat jou echt super mooi!

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een prachtige kleur

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gelukkig vind je ze gewoon fijn! Dankjewel! <3

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankjewel!

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief dankjewel!

 
Op 24 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 27 juni, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Girl deze kleur is echt jouw ding xD Hij staat je super!

 
Op 27 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha aw lief, dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage