<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Irritante en standaard tattoo vragen

26 mei 2015

Irritante en standaard tattoo vragen

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik al vanaf kleins af aan tattoo's geweldig vond. Als je vroeger tegen mij had gezegd dat ik een tattoo zou hebben en er zelfs meer zou willen had ik je niet geloofd. Nu vind ik tattoo's geweldig en ik wil er heel graag nog meer. Vandaag ga ik een aantal vragen met jullie delen die mensen altijd aan mij vragen zodra zij horen dat ik een tattoo heb. Lezen jullie mee? 


Deed het pijn toen je hem liet zetten?
Euh ja! Verschrikkelijk zeg. Bij sommige mensen doet het heel veel pijn en bij de ander valt het mee. Het ligt er ook aan waar jij hem laat zetten. Mijn tattoo zit op mijn voet en daar zit niet heel veel vel maar wel veel bot. Dan voelt het niet bepaald fijn als iemand 10 minuten lang met een naald in je voet prikt.

Denk je dat je het nog steeds mooi vind als je later oud bent?
Mijn tattoo heeft een hele speciale betekenis. Door op 'hier' te klikken kom je meer te weten over mijn tattoo. Ik weet natuurlijk niet of mijn tattoo er altijd zo mooi uit blijft zien. Ik moet hem vast een aantal keer bijwerken maar de betekenis blijft speciaal dus mijn tattoo ook.

Waar staat het voor?
Nou lijkt het mij best wel logisch dat als je een Pink Ribbon tattoo ziet dat je snapt dat het om borstkanker gaat, toch? Of ben ik nou gek. Sommige mensen weten volgens mij niet helemaal wat een Pink Ribbon is. Ik snap natuurlijk wel als mensen vragen wat de betekenis erachter is want dat kan je niet ruiken.

Mag het wel met je werk/school?
Omdat mijn tattoo op mijn voet zit zie je hem haast niet. Tenzij ik op blote voeten loop of teenslippers aan heb. Ik doe een dansopleiding waarbij volgens mij minstens 50% van de mensen en ook leraren een tattoo hebben dus dat is geen probleem. Qua werk mag het ook gewoon want niemand ziet het als ik schoenen aan heb. 

Wat vinden je ouders ervan?
Mijn ouders stonden gelijk achter mij toen ik ze vertelde dat ik graag een tattoo voor Alison wilde laten zetten. Zij weten hoeveel zij voor mij heeft betekent en snapte volkomen waarom ik deze tattoo wilde. Nu is het zo dat mijn moeder en ik zelfs samen een tattoo willen laten zetten, daar heb ik natuurlijk echt onwijs veel zin in.

Hoeveel tattoo's heb je?
Iedereen gaat er gelijk vanuit dat ik meer dan één tattoo heb. Dat is inderdaad tot nu toe niet waar. Ik wil heel graag een tweede maar dat is een ander verhaal. Toen mensen bij vertelde dat tattoo's verslavend waren geloofde ik ze niet, totdat ik mijn eigen tattoo liet zetten. De pijn was verschrikkelijk maar ik wilde wel heel graag nog ééntje laten. Eigenlijk gelijk al haha.

Heb je ze ook op spannende plekken?
Dat mensen dit durven te vragen vind ik echt ongelofelijk. Ik heb het niet maar al zou ik het hebben ga ik dat niet zomaar open en bloot met alles en iedereen delen. Ik zou het dan al helemaal niet laten zien. Zulke tattoo's zijn echt puur voor jezelf en dat moet je niet aan heel de wereld laten zien. Dat vind ik zelf tenminste. Iedereen denkt daar natuurlijk anders over.

Hoelang heb je erover nagedacht voordat je hem liet zetten?
Ik wilde eigenlijk al heel lang een tattoo voor Alison laten zetten maar ik wist niet zo goed wat en al helemaal niet waar. Als ik heel eerlijk mag zijn wist ik eigenlijk pas de dag van de afspraak precies wat ik wilde. Ik zat heel erg te twijfelen maar ik ben erg blij met wat ik uiteindelijk heb gekozen en ook de plek. 

Herken jij deze typische tattoo vragen?

Liefs, Brittany



Labels:

3 reacties:

Op 26 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind de betekenis wel altijd iets want sommige mensen zetten hun hele lichaam vol maar zonder precies te weten waarom. Ik vind dat persoonlijk zonde maar als je het mooi vind moet je het doen. Voor jou is het misschien irritant maar denk dat mensen het vragen uit interesse doe ik ook altijd! Ik zou de volgende keer zeggen wil je weten over tattoo's lees dit artikel maar haha

 
Op 26 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik heb ook een tattoo bij mijn kuit en heb er precies dezelfde vragen over gehad haha!

 
Op 30 mei, 2015 , Blogger Claudia zei...

Wat tof! Ik wist helemaal niet dat je een dansopleiding doet, gaaf.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage