<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Boho Glam met Esprit

23 mei 2015

Boho Glam met Esprit

Ik ben al een tijdje helemaal in-to-the Bohemian stijl. Nu keek ik laatst toevallig rond op verschillende webshops en zag toen dat Esprit en hele Boho Glam trend heeft. Dat sprak mij natuurlijk meteen aan en ik wilde dit daarom heel graag met jullie delen. Ik wil graag een aantal van mijn favoriete items met jullie delen. Ben jij ook zo gek op de Bohemian stijl? Dan zou ik zeker even meelezen!


Gehaakte poncho

Deze onwijs schattige gehaakte poncho viel mij als eerst op. Is die niet prachtig? Deze luchtige zomer poncho heeft ook nog is super lieve en mooie gehaakte patroontjes. Zo een poncho kan je ontzettend leuk combineren met leuke korte broek en een bikini top eronder. Deze poncho is in twee verschillende kleuren verkrijgbaar namelijk wit en zwart. Stiekem vind ik de zwarte ook echt ontzettend leuk maar ik zou toch eerder voor de witte kiezen. Deze poncho is te koop voor €39,99.


Boho vest
Ik ben echt gek op vestjes. Ik heb ze in allemaal verschillende soorten, kleuren en maten maar een vestje met franjes? Die heb ik nog niet en ik zou hem graag aan mijn collectie willen toevoegen! Deze onwijs leuke bohemian vest is dus echt wat voor mij! Dit vestje is helemaal van katoen gemaakt wat ik zelf een fijn stofje vind. Deze vest heeft geen rits over knopen wat ik persoonlijk ook mooier vind. Hij is alleen in de kleur hierboven verkrijgbaar. Wil jij dit vestje? Je kan hem voor 69,99 meenemen!

Schattig jurkje
Zelf ben ik echt een meisje meisje dus een jurkje hoort hier natuurlijk ook bij. Toen ik dit onwijs schattige katoenen jurkje voorbij zag komen was ik gelijk verliefd. Deze jurk heeft verschillende lagen waardoor het lijkt alsof hij uit twee delen bestaat. Best grappig. Deze jurk is lekker luchtig waardoor hij echt perfect is voor de zomer. Het patroontje is natuurlijk ook super mooi. Deze jurk is wel een beetje duur, hij kost namelijk 119,99 maar dat maakt hem niet minder leuk, toch?

Maxi dress
Maxi jurken, ik vind ze echt geweldig. Ik voel mij echt onwijs vrouwelijk als ik een maxi jurk aan heb. Deze maxi jurk doet mij denken aan een Griekse godin, is dat gek? Ik vind dit echt een prachtig jurk en ik denk dat hij ook erg comfortabel zit. Helaas zijn bijna alle maxi jurken te lang voor mij maar voor deze zou ik een uitzondering maken. Vind je dit geen mooie kleur? Dat kan. hij is namelijk ook nog is in het zwart verkrijgbaar. Wil jij je als Griekse godin voel? Dan kan je deze jurk voor 79,99 kopen!

Sandalen

Als laatst wil ik nog leuke sandalen met jullie delen. Deze sandalen zijn van leer gemaakt waardoor zij dus erg stevig zijn. Dat is zeker wel een pluspunt. Niks is vervelender dan sandalen die snel stuk gaan. Deze witte sandalen zouden erg leuk staan onder allebei de jurkjes hierboven, vinden jullie dat ook? Deze sandalen bevatten 4 cirkels die van groot naar klein gaan. Ben je al dat witte zat? Dan kan je ze ook nog is het zwart meenemen. Deze leren sandalen zijn voor 49,99 verkrijgbaar.

Wat vind jij van de Bohemian stijl?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 23 mei, 2015 , Blogger Stylebygina zei...

Super leuke items!

 
Op 23 mei, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Die poncho en het jurkje zijn zo mooi!

 
Op 24 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke lijstje!! Die vest is Awesome<3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage