<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Online shoppen is niks voor mij

24 mei 2015

Online shoppen is niks voor mij

Al die drukke winkels, lange rijen zowel bij de pashokjes als bij de kassa en aan het eind van de dag ben je gewoon bek af. Ik heb het er voor over omdat ik echt gek ben op shoppen maar voor de mensen die daar niet van houden is online shoppen echt ideaal. Steeds meer winkels hebben een online webshop waar je gemakkelijk kleren kunt bestellen. Klinkt geweldig maar online shoppen is helaas echt niks voor mij. Wil jij weten waarom? Lees dan vooral verder.

Ik vind online shoppen echt super leuk maar ook vooral ideaal. Je kan gewoon lekker vanuit je bed met je laptop op schoot kleren bestellen. Ge-wel-dig! Alleen ik heb één probleem. Mijn lichaam is niet gemaakt voor online shoppen. Ik geef toe, ik heb een apart lichaam. Ik ben natuurlijk niet één van de langste, 1,50m om precies te zijn. Dus broeken kan ik al weg strepen aangezien ik niet weet of ik ze pas qua lengte. Nu heb ik ook grote borsten waardoor heel veel shirtjes niet bij mij staan en ik vind mezelf ook niet één van de dunste. Door al deze punten is online shoppen echt mijn vijand. Ik kijk wel graag rond op webshops maar ik koop haast nooit wat. Meestal is het te lang, te strak, te groot, de los of het staat mij gewoon niet. Ik móet altijd alles passen. Ik sta gerust (erg ongeduldig) in een rij van een uur om dingen te passen. Ik wil gewoon op dat moment weten of het mij staat of niet. Wat nou als je het niet past maar wel koopt en dat als je het thuis past dat het je eigenlijk niet staat? Dan moet je helemaal terug naar de winkel. Dat is toch hartstikke vervelend? Dat vind ik zelf tenminste wel. Ik bestel natuurlijk wel is andere dingen online zoals telefoonhoesjes, make-up en schoenen. Ik heb ook nog is schoenmaat 35 waarbij de meeste winkels vanaf 36 beginnen. Op het gebied van schoenen is online shoppen mijn beste vriend. Kon ik mijn lichaam maar veranderen waardoor ik wel gemakkelijk mijn kleren online zou kunnen bestellen. Ik heb wel is dingen online gekocht maar het waren wel items waarvan ik zeker wist dat ik het zou passen en dat het ook nog is leuk zou staan. Ik ben echt jaloers op mensen met 'perfecte online shoppen' lichamen. 


Bestel jij vaak kleren online?

Liefs, Brittany 

Labels:

7 reacties:

Op 24 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Tja, afvallen kan ook.

 
Op 24 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Tja, gewoon niet reageren als je niks leuks te melden heb, kan ook.
Leuk artikel verder mop! Ben zelf ook geen voorstander van online shoppen, wil t ook gelijk kunnen passen!

 
Op 24 mei, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Wat een rot opmerking zeg! Ik vind dit echt verschrikkelijk dat je dit durft te zeggen. Brittany is een prachtige meid en geloof me, als je te dik ben kom je echt de balletopleiding niet binnen.

 
Op 25 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dank jullie wel lieve meiden. Ben jullie erg dankbaar en vind jullie echt super lief <3

 
Op 25 mei, 2015 , Blogger Wies zei...

Ik vind online shoppen juist ideaal! Maar gewoon shoppen vind ik nog altijd wat leuker :)

 
Op 25 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Broeken vind ik zelf ook nog lastig om in te schatten maar voor de rest shop ik wel graag online. Nu moet ik wel zeggen dat ik meestal bij de H&M online shop en inmiddels daar wel weet wat me gaat passen en wat niet xx

 
Op 26 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik bestel ook niet vaak online. Niet omdat ik problemen heb met maten, maar ik vind het gewoon leuker om naar de winkel zelf te gaan. Ik weet dan hoe de stof voelt, of de kwaliteit goed is, en ik kan het ook gelijk passen. Met online bestellen is het altijd maar de vraag of iets goed zit Zo niet, dan moet je het retouren. Dat vind ik ook altijd zo'n gedoe. Laatst heb ik wel mijn gala jurk bestelt omdat dat soort dingen gewoon moeilijk te vinden zijn. En ik bestel wel eens merken die je niet in een winkel kan kopen. Nee, geef mij maar gewoon een winkel waar je naartoe kan. Haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage