<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Vlog ♡ Gekkigheid naar Texel

25 mei 2015

Vlog ♡ Gekkigheid naar Texel

Het is alweer maandag en dat betekent dus movie monday oftewel een nieuwe video! Vandaag heb ik een leuke vlog voor jullie klaar staan. Ik ging samen met een aantal klasgenootjes richting Texel waar wij de verjaardag van een klasgenootje gingen vieren. Wij hebben onwijs veel plezier en lol gehad en de meiden vonden het helemaal leuk dat ik ging vloggen. Benieuwd naar onze gekke rit naar Texel?

Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Zouden jullie vaker vlogs van mij willen zien?

Liefs, Brittany 

Labels: ,

3 reacties:

Op 25 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

haha geweldig. lekker gek en spontaan! ik wil vaker vlogs zien!

 
Op 25 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een gezellige vlog is dit, lijkt me wel leuk om het vaker te zien

 
Op 25 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

N00 Thankxs

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage