<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My spring jackets

20 mei 2015

My spring jackets

Laatst ging ik tellen hoeveel lente jassen ik nou eigenlijk had en ik schrok eigenlijk gewoon van de aantal jassen die ik had. Ik wist dat ik er een paar had maar nooit had ik verwacht dat ik er zóveel had. Ik heb namelijk wel geteld 7 lente jassen. Ik vind dat persoonlijk best wel veel. Daarom leek het mij leuk om al mijn lente jassen met jullie te delen. Kijken jullie met mij mee?

Ben jij echt een girly-girl? Dan is dit zeker weten de jas voor jou. Deze knal roze jas is ietjes langer dan normale jassen. Je kan hem dicht maken met roze knopen met gouden details. Deze jas ziet er best wel chic uit toch? Dat vind ik zelf ook. Deze jas heb ik een paar jaar geleden bij de H&M gekocht en ik vind hem nog steeds prachtig.

 
Dit is mijn nieuwste lente jas. Deze heb ik gekregen van mijn opa's nicht die laatst toevallig in Nederland was. Ik heb voor de licht roze variant gekozen maar deze jas was in meerdere kleuren verkrijgbaar dus er zit volgens mij wel wat voor iedereen tussen. Ik zie overal mensen in zulke jassen rond lopen maar ik heb die van mij bij de Vero Moda gekocht, of nou ja gekregen.

Dit is wel een wat stoerdere jas. Deze jas heeft een grijs met zwart stofje die lekker zacht is. Ik weet alleen eerlijk gezegd niet zo goed wat voor stofje het is. Ook heeft deze jas veel leren details waar ik zelf echt gek op ben. Ben jij ook opzoek naar zo een stoere jas? Ik kocht deze vorig jaar bij de NewYorker. Misschien hebben zij dit jaar weer zoiets?

Als ik heel eerlijk ben heb ik deze jas eigenlijk bijna nooit aan. Ik kocht hem in een impulsieve bui maar ik vind hem eigenlijk niet zo goed bij mijn huidskleur passen. Ik word er zo bleek van, echt jammer. Deze jas heb ik al heel lang maar ik gok dat ik deze ook bij de Vero Moda heb gekocht. Staat zo een kleur jou wel?

Dit is wel echt mijn oudste lente jas maar ik draag hem nog steeds heel erg graag. Dit is ook een hele stoere jas. De enige nadeel aan deze leren jas is dat hij geen zakken heeft. Dat is echt ontzettend vervelend. Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe zwarte leren jas. Weet jij een goede winkel? Oh en ik heb deze jas ooit gekregen dus ik weet helaas niet waar hij vandaan komt, sorry!

 
Wil jij opvallen? Dan moet jij ook zo een jas kopen! Deze knal roze leren jas is wel echt een eye catcher, toch? Zo een jas is wel moeilijk te combineren maar hij kan je saaie outfit wel echt omtoveren tot een vrolijke lente oufit! Deze jas kon je toen der tijd bij ontzettend veel winkels kopen maar de roze variant hadden zij niet overal. Daarom heb ik hem bij een vriendin haar zus gekocht die ze wel verkocht.
 
Dan is dit alweer mijn laatste lente jas. Oeps, deze is inderdaad ook roze. Ik heb dus wel geteld 4 roze lente jassen. You can never have to much pink! Deze jas is wel licht van kleur maar valt wel op door het ruitjes patroon. Deze jas viel mij gelijk op toen ik in Amerika was bij de Forever21. Ik ben nog steeds ontzettend blij met deze jas en heb hem vaak aan.

Heb jij ook veel lente jassen?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 20 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ook zo een jassentik als mij?! jij hebt in iedergeval wel leuke jasjes :)

 
Op 20 mei, 2015 , Anonymous anouk zei...

Haha nooit genoeg jassen! Helemaal met dit Nederlandse gure weer.

 
Op 20 mei, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Dat gewatteerde jack van Vero Moda is leuk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage